kjetillund Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Det blir noen endringer på hvilke arter som inngår i hvilken klasse. Endringene omfatter microarter som nå blir tellende i lag- og saltvannskonkurransen. Sypike flyttes fra micro til saltvann Øyepål flyttes fra micro til saltvann Brungylt flyttes fra micro til saltvann Fløyfisk flyttes fra micro til saltvann Hva med vanlig ulke? Argumentet for å ha ulka i micro var jo fordi den var vanlig å få under brygge meite. Burde ikke ulke og paddetorsk da være i samme gruppe?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avkroken Posted January 21, 2009 Author Report Share Posted January 21, 2009 Hva med vanlig ulke? Argumentet for å ha ulka i micro var jo fordi den var vanlig å få under brygge meite. Burde ikke ulke og paddetorsk da være i samme gruppe?? Mulig du har rett, men foreløpig er ulke i micro og padde i saltvann :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilhelm Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Er vel det at man ofte kan kikkemeite ulkene, det gjør man vel aldri på paddetorsk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gismervik Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Hva med vanlig ulke? Argumentet for å ha ulka i micro var jo fordi den var vanlig å få under brygge meite. Burde ikke ulke og paddetorsk da være i samme gruppe?? Tror du skal slite med å kikkmeite etter paddetorsk. Klart at alt er mulig, men vet du/hørt om noen som har klart kunststykket..?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleif Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Jøss, får vi poeng for tullefisk også i år. Jaja, da får eg vel bite i det sure eplet, og dra opp ett par fløyfisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Jøss, får vi poeng for tullefisk også i år. Jaja, da får eg vel bite i det sure eplet, og dra opp ett par fløyfisk. Ligger an til Stavanger seier nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annki Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Tar mye tid med en baby i huset. Ser nå at det kan bli dårlig med innmeldinger av fisk dette året, så jeg stiller plassen min på "Dream Team" til disposisjon til noen som kanskje får fisk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avkroken Posted February 4, 2009 Author Report Share Posted February 4, 2009 Tar mye tid med en baby i huset. Ser nå at det kan bli dårlig med innmeldinger av fisk dette året, så jeg stiller plassen min på "Dream Team" til disposisjon til noen som kanskje får fisk Vilhelm var på jakt etter et lag. Kanskje han tar den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidsen Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Tja, hvor mange Rovfiskerlag stiller? Siden 1.laget ikke er med lenger, blir det jo surr i tellinga? Er det jeg og Sigurd som stiller på 1.laget? ...og har noen den gmailen som det skal meldes inn på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chironomus Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Eg har gmailadressa, men det er litt utaktisk å gi den bort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidsen Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Jeg fant den også - så da er vi minst to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avkroken Posted February 23, 2009 Author Report Share Posted February 23, 2009 Jeg fant den også - så da er vi minst to. avkroken (@) gmail.com Husk bildestørrelse på maks 800 pixels Lagkonkurransen er oppdatert ut januar måned. Legg også merke til at vi skiller mellom lag- og den individuelle saltvannskonkurransen i år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleif Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 avkroken (@) gmail.com Husk bildestørrelse på maks 800 pixels Lagkonkurransen er oppdatert ut januar måned. Legg også merke til at vi skiller mellom lag- og den individuelle saltvannskonkurransen i år vil fisk som er med i lagkonkurransen automatisk bli med i den individuelle også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 vil fisk som er med i lagkonkurransen automatisk bli med i den individuelle også? Ja. Meld inn som vanlig. Er du på et lag vil den telle i lagkonken, er du ikke vil den ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avkroken Posted February 23, 2009 Author Report Share Posted February 23, 2009 (edited) Ja. Meld inn som vanlig. Er du på et lag vil den telle i lagkonken, er du ikke vil den ikke. Til info: Også fisk som meldes inn til specimenjakten blir automatisk med i konkurransen. Edited February 23, 2009 by avkroken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomas 14 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Er det noen som har plass eller vil danne et Team med meg til denne lag konkurasen? mvh. Thomas 14 (er 15år.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Area Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Hvordan funker dette lagfisket ? Er det noen regler ? Så at Thomas 14 trengte lag ? Area Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomas 14 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 (edited) Hvordan funker dette lagfisket ? Er det noen regler ? Så at Thomas 14 trengte lag ? Area Her finner du det meste av regler http://storfisker.no/ Så går du på kunkuranse 09 og helt i bånn er det regler. Jepp, trenger lag, kjempe fint om du kunne blitt med Edited March 7, 2009 by Thomas 14 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts