Gå til innhold
Fiskersiden

Storskate


 Share

Recommended Posts

Eg fekk nett no telefon frå ein kamerat som trur at han har fått ei storskate. Kan nokon vere hjelpsame og liste opp dei sikraste kriteria for å artsbestemme denne?

Karen har ikkje internett på hytta, følgjeleg kjem bileta når han er attende frå nyttårsfeiringa.

På førehand takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk nett no telefon frå ein kamerat som trur at han har fått ei storskate. Kan nokon vere hjelpsame og liste opp dei sikraste kriteria for å artsbestemme denne?

Karen har ikkje internett på hytta, følgjeleg kjem bileta når han er attende frå nyttårsfeiringa.

På førehand takk!

http://fiskipedia.no/Arter/storskate.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkere spisskater har gjerne litt burgunderskjær i bakkant av vingene, og et forhold på tre mellom øya og snutelengden er jo egentlig ganske lovende mtp en sensasjonell storskatefangst.

Det er nok sannsynligvis spisskate, siden de er så mye mer vanlig, men vi kan jo leve i håpet frem til vi får se bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter vel spisskate? Uten at jeg gadd å sjekke opp snute/øyeavstand..

Einig med deg i det, men på dei to spisskatene eg har sett har snuten vore pluss minus 5 gongar avstanden mellom augene. I tillegg er vel dette ei ung skate, noko som ikkje gjer det lettare å bestemme arten. Uansett, bileta vil vonaleg vere gode nok til å gje eit godt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einig med deg i det, men på dei to spisskatene eg har sett har snuten vore pluss minus 5 gongar avstanden mellom augene. I tillegg er vel dette ei ung skate, noko som ikkje gjer det lettare å bestemme arten. Uansett, bileta vil vonaleg vere gode nok til å gje eit godt svar.

Okei, ja, man skulle tro det. Er vel også en real forskjell i antall rekker med pigger og pigger generelt sett på Dipturusene. Dette kan helt sikkert Arve redegjøre for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tell piggar på halen! 4-11 på spisskate og 12-18 på storskate. 9,1 kg er heller ingen ung skate.

Godt nyttår,

Ok. Mannen har ikkje telt, men skildra jamnt tett med piggar på båe sider av halen. Eg reknar med at tellinga er i gang no. Forøvrig melder han blåkjeft og blålange i dag, grei slutt på 2008 med andre ord.

Takkar for innspel og ynskjer alle godt nytt år!

Endret av Døsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får mase litt til. Men dersom det viser seg å vera ei storskate, kan du spør han om han vil donere 10-12 kubikkmillimeter kjøt til meg?

Det er gjort. Framgangsmåte som i tråden om masteroppgåva di?

For dette er 100 % en spisskate, helt til det motsatte er bevist vha bilder. Si det til han så kanskje han får ut fingern :)

Pføy... Det er knappast ei piggskate til gode bilete er vist fram og granska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen er heime att, men mannen som har bileta er ikkje lynkjapp. Det er berre å orsaka for vanskane enkelte har med å opne epostprogrammet, legge ved bilete, finne rett adresse og trykke "send".

Spådomen min er at overskriftene kjem til å verte store om vevsprøver endar i Trondheim på denne sida av jul.

Ny purremail er med dette sendt til rett adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.