Gå til innhold
Fiskersiden

Manchester United supporters


Roar Larsen
 Share

Recommended Posts

Hihihihihihi.........osv

Hmmm det er flere LFC supportere som disser Scum en som heier på sitt eget lag... nei. Det er bare deilig å disse Scum!!! Grattis dere er ute :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir en smule trist når de ryker ut av ei turnering.

Så nå er jeg veeeeldig trist altså.

Men da er det jo fint at de har Mikke Mus trofeet.

Så da er det vel Liverpools oppgave å hente litt Europeisk sølv hjem til fotballøya i år.

Huff huff! 2 baklengs da. De som kjørte over tyskerene i 1 omg.

Denne kampen hadde de virkelig fortjent å vinne.

Så leit, så leit.

:rolleyes:

Endret av Potemkin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg enda.... hihihihihi.....

Det eneste som irriterer meg var at jeg så ett intervju med Sir Ballox og han oppførte seg på en prisverdig måte selv om neket av en journalist prøvde alt han kunne for å få til noe bråk - idiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg enda.... hihihihihi.....

Det eneste som irriterer meg var at jeg så ett intervju med Sir Ballox og han oppførte seg på en prisverdig måte selv om neket av en journalist prøvde alt han kunne for å få til noe bråk - idiot!

Nå har da Ferguson gått ut og sagt Bayern ikke fportjente å gå videre da. Selv om de har flest skudd på mål, flest cornere, fått flest frispark og hatt ballen mest. Og scoret like mange mål..... hva skla man gjøre for å fortjene ene seier dersom man ikke er BArcelona liksom???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har da Ferguson gått ut og sagt Bayern ikke fportjente å gå videre da. Selv om de har flest skudd på mål, flest cornere, fått flest frispark og hatt ballen mest. Og scoret like mange mål..... hva skla man gjøre for å fortjene ene seier dersom man ikke er BArcelona liksom???

Det var mer at jeg var overrasket etter intervjuet han ga rett etter kampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.