Gå til innhold
Fiskersiden

Nils Master & Fiskersiden.no's treff Gaula


 Share

Recommended Posts

Velkommen til Nils Master og Fiskersiden.no’s Gaulatreff!

27 - 28 juni har vi noen spennende dager på et meget spennende vald foran oss. Siden pågangen var stor måtte vi ta loddtrekkning om hvem som kunne bli med på treffet for å fiske. Vi har satt av så mange plasser som mulig uten at det skal bli trangt om plassen for de som fisker. Vi opplyser også om at de som ikke har fått fiskeplass kan komme og være med på treffet, men det er kun de som er trukket ut som får fiske. Vi regner med det blir ganske mye sosialt også rundt treffet.

Her er listen over de som har fått plass.

Remy

Nils Master

-------------

Ray

Raga

Gamlingen

Gabrielsen

Øystein S

Hunter

ford prefect

laksegal

Trond

PerH

Kjell Arne

Christer GJ

Vilhelm

Prisen blir 630kr pr person og betales til konto nummer 5083 06 68362 innen 15.04. Bindene påmelding. Vi vil sørge for en overraskelse eller to også. Overnatting kan gjøres på campingplasser i nærheten eller i telt/bil på valdet.

Oppdateres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til Nils Master og Fiskersiden.no’s Gaulatreff!

"FS helg i Gaula juni 2009, Oppdatert med litt valdstatistikk og bilder Valg

21.01.2009, 21:11 Post #158

Iht. Nils Master resonement om at de om er utenbygds fra, må prioriteres for fisket............så trekker jeg søknaden min. "

Beklager om jeg var utydelig...jeg trakk meg i et innlegg (men åpenbart i feil tråd), da jeg har vald rett nedenfor og ønsket at plassen kunne komme andre til gode. Dersom det er mulig så overfør plassen min til en annen trengende, dersom dette ikke går (ingen vara?) så betaler jeg selvsagt min andel..

Men jeg kommer innom for å suge til meg fra all kunnskap som blir samlet uansett :)

Endret av h1rik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg regner med at det ikke vil komme en eneste laks opp til oss den helga :)

Heldig du H1rik, som fisker nedenfor :lol:

Får vel komme nedom og skrøne litt og lyge full søringa og det som verre er da skjønner jeg :lol:

Edit: De som evt. vil kan låne hytta mi den helga, det er ca. 1km. lenger opp i elva på E-6 siden (øst for Gaula). Så sparer man de pengene på overnatting på camping. Hytta er ikke av de største, kun 4kvm. Men der er ei seng og en liten brisk der varm mat kan lages. Jeg har primus som kan brukes, også stekepanne eller kokekjele. Og kaffekjele (alle rettigheter). Altså et lite krypinn, kun for å sove litt og spise (og vaske seg).

Små leieboere finnes der også, i form av mus i den vestre veggen, som krydrer tilværelsen litt. :)

NB! Kun plass til 1 person ! Går an å sove på gulvet med medbrakt madrass selvsagt hvis man er litt mørkredd å ikke liker å sove alene ;) Egen sovepose eller dyne må taes med selv.

Hytta preges av at det er en svak duft av konjakk i veggene, som krydrer atmosfæren i og rundt elva litt.

Si fra på PM hvis noen er interessert, første henvendelse får låne hytta fritt med alt tilbehør :)

Og du Mao, har jo Gauldalens største campingvogn, du har jo Megaplass der inne. Han ordner sikkert noen plasser han også, snill som han er :D

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir moro!

Jeg har informert de som har valdet på fredag om at det vil komme en del folk utover ettermiddagen/kvelden, og dette er helt greit.

Christer mangler jo laks på artslista si også, så jeg krysser virkelig fingrene for at han skal få uttelling.

Om det er interesse for det, (og vannføring) så kan vi godt sette av tid og plass til noen harlingrunder på den øverste hølen. Vi må isåfall lage et system slik at alle som vil får seg en runde eller to på elva.

Regner med at PerH og Vilhelm, i likhet meg meg, kan ta noen tørner bak årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig, gleder meg.

Må nok oppdatere meg litt nå da skjønner jeg. Har en liten sånn følelse som jeg tror jeg ville hatt om jeg skulle delta på en fotballtrening med RBK(skrekkblandet fryd).

Trøster meg med historien om han guttungen som satt i elva og fisket med en kjepp og snøre og fikk tre små ørretpinner. Lenger ned sto en staselig kar i riktig antrekk, fineste utstyr og alskens tilbehør. Han fikk ingenting.

Amatøren møter proffene, jo dette tror jeg blir riktig så artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bo B Pedersen ut, han hadde meldt avbud i en post han ikke finner igjen :lol: Ikke lett å vite da :)

Uansett, laksegal inn!!!!! Nå er det stopp på rokkeringer :=

Utroligt hyggelig!!! Jeg bidrar gjerne med kokkelering hvis mao trenger assistanse. Vi er en gjeng som fisker på valdet nedenfor Willmansøyen 27/6-8/7, kanske vi kan få plass til noen flere en dag eller to. Dette blir kult!!!!! ;):):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gangavstand fra valdet finnes Kvål Gjesteheim, med rom og campinghytter.

tlf: 72 85 25 21

Er det ingen av herskapet som har et 16-mannstelt da (a la militæret) eller får låne et ? Må da være helt perfekt, og utrolig sosialt. God plass hvis været skulle slå seg vrang også :D

Hadde et slikt et på valdet mitt noen år, der det var rigget opp feltsenger (!) og vedovn, knallbra !

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen plasser Gamlingen vil sove der, så det er noen igjen, ta med sove pose

:)

Mao ! Det er gromgutten sin :)

NM, vi må jo trø til litt her nå da Norges Beste Fiskere kommer på besøk. Må jo få til et uforglemmelig treff når vi har anledningen :) Vi trøndere kan jo mere enn å arrangere store sportbegivenheter :lol:

Jeg har tidligere lovet en uforglemelig middag en av dagene, med nytrukket, fersk laks fra Gaula (håper jeg ikke selger skinnet før........). regner med det går i orden :D

Mao og laksegal er faktisk noen eminente kokker har jeg hørt, så når jeg ordner råvarene får jaggu de ordne resten :D Og de var mere enn villig til det.

Så for å få til dette rent praktisk så er det en fordel at alle tar med tallerkner og bestikk (regner med det) :D

Og ta med hvitvinsglass for de som behager dette, for det vil bli servert hvitvin og laks ved Gaulas bredder på lørdags ettermiddag (hvis fiskerne har litt tid til å gå opp av elva da). Vi ordner alt tilbehør og litt hvitvin eller cider (brus) for de som vil ha det.

Litt stil må det være når man er på fisketur !

Laksen er selvsagt gratis (skulle bare mangle) men et lite tillegg i prisen for noe utlegg bør vi vel ta. Blir svært lite pr. pers vil jeg tro.

Dette er bare et forslag fra min side NM, men vil de ha Pizza fra Kvål så si fra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.