Gå til innhold
Fiskersiden

makrell


flue1987
 Share

Recommended Posts

De har fått makrell her ute på løkholmen ved Strømstad.

Var ute nå i kveld,og fikk noen sjøørreter. Begynte plutselig og jage noe voldsomt i overflata.

Det var meget stor fisk.De flytta seg raskt,og jeg så de oppe ca 5-6 ganger. Hadde et par fine

fisk etter wobbleren,og det var garantert havabbor.. Det har jeg aldrig sett her ute før,så dette lover godt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en fin en på 3-400 gram i forgårrs når jeg var ute og dorgja etter S.Ø :D Men det var i Arendal da, så ett stykke unna:P

Endret av JohanM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk makrell ved langangen (flytebryggene der) for noen netter siden.

Så vi kan vel, etter så mange svar her nå, konkludere med at makrellen har kommet for i år!

Nattetider idet solen står opp er det mye makrell. I natt var det en del her i Kragerø igså så jeg, men jeg fikk ingen. (Men prøvde heller ikke så veldig. Var ute å mikrofiska)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! jeg er ikke den mest aktive fiskeren i verden, men jeg koser meg max når jeg er ute. Har ikke så mye peiling på hva som er bra å få når det gjelder makrell, men jeg fikk på en i melsomvikområdet som ga meg en kamp jeg har drømt om lenge. Var utrolig spennende å kjempe imot og se den bøye stanga mi til langt under båten i de verste rykkene. Trodde jeg hadde på et stort monster, og det viste seg å være en makrell på 950 gram. Er ikke så ofte jeg får makrell, så for meg var det en fantastisk opplevelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.