Gå til innhold
Fiskersiden

Kjerring 21-23 juli 09


Triturus
 Share

Recommended Posts

Som medlem av koiestyret i NTNUI koiene, foreslår jeg husly i flotte Agdeneskoia, som ligger 3 km fra Selva havn.

Koie

Sengeplass til 10 mann. Det er ikke innlagt vann, og man må nøye seg med utedo.

Les mer om Agdeneskoia

Prisen er 60 kr per mann per døgn. Alternativet er vel Austrått camping på Brekstad, men da er det ferge og prisen er noe høyere. Lenger fra fiskeplassen er det også.

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres midt i blinken ut om ikke Frederic har booka Austrått?

Jeg har boket men kan selvfølgelig avboke hvis dere bestemmer dere raskt.

Det jeg lurer på om det er noen plass og legge båten. D er jo fint hvis det er gangavstand. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hi no æg søkt litt roinnt uttn å foinne deinn heilt store informasjon, ingenting rettar sagt.

Men jeg vil egentlig si at det funker jo krute godt på austrått også? Er jo litt greit å slippe å kjøre til og fra hytta også, samt at en dusj ikke er å forakte? Og så mye å spare på den økonomiske delen er det jo heller ikke...

Freddy er jo litt avhengig av å få et svar på dette ganske raskt, så jeg foreslår at vi tar en beslutning ganske raskt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg egentlig, men jeg vet at Hugo er litt sart, og trenger kremene og lotionen sin hver morgen og kveld. Hvem skal forresten smøre ham inn? Det er ting dere må tenke på altså. Kan bli litt kaos når man står midt oppi det. Håper forøvrig at det er speil der, hvis ikke må du huske det Christer, blir vrient å få lagt eyeliner, rouge og resten av greiene dine uten.

Er det forresten bøttedass dere må tømme? I tilfelle bør den jobbe gå til Vilhelm med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å skulle på tur med en gjeng primadonnaer som setter sanitet foran fisking :)

Austrått it is..

Bare vent til du også passerer 28.5 år og 38 kilo, med skrantene rygg, og kone som maser om fiskelukt.

Jeg kan forøvrig anbefale å bo på vanlig hotell med fisketur i blikket. Ikke noe som litt makrell/rekelukt radisson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.