Gå til innhold
Fiskersiden

Ny pers på brasme.


gullfiskern
 Share

Recommended Posts

Smeller inn en liten raport om en stor fisk.

Fiska på en ny plass i dag og det ga uttelling.

Etter 7timers fiske hadde jeg 3 brasmer i nettet på henholdsvis 2,7 - 3,2 - 4,3..

Har få ord etter en slik fisk, noe som passer fint fordi jeg ikke orker skrive no serlig ettersom jeg egentlig er klar for køya

Kan opplyse om at fisken falt for enoghalv 15mm mussel-meat boilie, de to andre på mais og biored 15mm boilie.!!

4300-blank og 69cm lang..!

i65149_IMGP1652.JPG

i65151_IMGP1621.JPG

Blir nok noen turer til hit i løpet av uka.!

Må også gi en stor takk til Kjell som stilte opp som fotograf.

Ut å fisk folkens, snart er det 20blå med stiv nordavind og stålis..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven døtte! Den plassen bør du holde helt for deg selv. Grattis med monsterbrax. Er vel mange år siden det ble tatt større brasme enn den største der.

Er ganske mange som fisker brasme her, men jeg hadde nok virkelig tur i dag og fikk de beste fiskene inn på swimmen. Var første turen på denne plassen her, men de som fisker her til vanlig sier at snittet pleier å ligge like under 2kilo. Så det var nok noe spesielt som skjedde akkurat denne dagen ettersom jeg fikk mange færre fisk enn vanlig men de jeg fikk var til gjenngjeld store!!

Ellers går det flere på den dimmen i Vorma og Glomma. Man må bare ha veldig flaks og finne dem for så å få dem på fóret.!

Endret av gullfiskern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.