Gå til innhold
Fiskersiden

Erfaringer med Eagle Cuda 128 Portabel?


Gjest
 Share

Recommended Posts

Skjermoppløsningen er for dårlig bare 128x128 punkter ellers så er loddet et helt greit ferskvannslodd. Med bare 128 punkter vertikalt vil du få dårlig seperasjon av ekkoer og det er tilnærmet umulig å få til bra fiskebuer.

Kjøp Cuda 300 i stedet, har 160x240 punkters oppløsning.

Cuda 300 Portabel

Jeg hadde kjøpt standardversjonen (ikke portabel) og konvertert det til portabelt med sugekoppholder for svinger og et lukket batteri på 4-6Ah fra Biltema (av typen som brukes eksempelvis i alarmsentraler)

Cuda 300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjermoppløsningen er for dårlig bare 128x128 punkter ellers så er loddet et helt greit ferskvannslodd. Med bare 128 punkter vertikalt vil du få dårlig seperasjon av ekkoer og det er tilnærmet umulig å få til bra fiskebuer.

Kjøp Cuda 300 i stedet, har 160x240 punkters oppløsning.

Cuda 300 Portabel

Jeg hadde kjøpt standardversjonen (ikke portabel) og konvertert det til portabelt med sugekoppholder for svinger og et lukket batteri på 4-6Ah fra Biltema (av typen som brukes eksempelvis i alarmsentraler)

Cuda 300

Jeg tenker også å skaffe meg et enkelt ekkolodd for å finne dybder og kanter. Det skal kun brukes i ferskvann på dybder ned til max 20-30 m. Er Cuda 300 det beste alternativet i prisklassen 1000-1500 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi håpe det dukker opp under juletreet i år -_-

Har titta litt på denne også forsåvidt:

http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=702&prodid=14735

Virker jo veldig greit og enkelt. Er det noe å satse på, eller bør man definitivt gå for cuda 300 i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en adresse med dette formatet:

JetCarrier 12345678

Att: Ditt Navn

601 W Linden Av Suite 12983

Linden, NJ 07036

07036 - Zip

NJ - New Jersey (State)

Linden - City

601 W Linden Av Suite 12983 - Street address

Noen webshoper godtar at du legger inn JetCarrier 12345678 som navn, andre godtar det ikke, men det fungerer helt greit med ditt navn i navnefeltet og JetCarrier 12345678 som første linje i adressefeltet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.