Gå til innhold
Fiskersiden

Bryggene i Holmestrand


OdinBårdseth
 Share

Recommended Posts

Er det bra å fiske på bryggene i Holmestrand på høsten?

Hei !

Hvis du tenker på bryggemeite fra flytebryggene har jeg fått mye og artig fisk på høsten, flatfisk, leppefisk (begynner vel å bli litt kaldt for de nå) div torskefisk osv osv.

De mest spennende fangstene har vært tidlig vår, (feks lomre, fløyfisk, rødspette, paddetorsk) ,men gapeflyndre har vært grei å få på høsten.

Skitt fiske !

Mvh

Stian

Endret av Stian N E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Hvis du tenker på bryggemeite fra flytebryggene har jeg fått mye og artig fisk på høsten, flatfisk, leppefisk (begynner vel å bli litt kaldt for de nå) div torskefisk osv osv.

De mest spennende fangstene har vært tidlig vår, (feks lomre, fløyfisk, rødspette, paddetorsk) ,men gapeflyndre har vært grei å få på høsten.

Skitt fiske !

Mvh

Stian

Hallo!

Tenkte vel på det ja :)

Men jeg skjønte ikke helt, hvilke fisker var det jeg kunne få på denne tiden av året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Tenkte vel på det ja :)

Men jeg skjønte ikke helt, hvilke fisker var det jeg kunne få på denne tiden av året?

Du kan nok få de fleste arter nå på høsten, men særlig flatfisk har vært best fra i periden mars - mai. Er du på jakt etter sei, torsk osv er nok høsten nå fin!

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok få de fleste arter nå på høsten, men særlig flatfisk har vært best fra i periden mars - mai. Er du på jakt etter sei, torsk osv er nok høsten nå fin!

Lykke til !

Ok, tusen takk:)

Du kan nok få de fleste arter nå på høsten, men særlig flatfisk har vært best fra i periden mars - mai. Er du på jakt etter sei, torsk osv er nok høsten nå fin!

Lykke til !

Hvilken av flytebryggene har du fått flatfisk på? Den lange ytterst? Eller di inni liksom? og hvor langt ute på brygga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Hvilken av flytebryggene har du fått flatfisk på? Den lange ytterst? Eller di inni liksom? og hvor langt ute på brygga? "

Fått flatfisk på alle bryggene jeg og, men først og fremst på ytterste betongbrygga og den lengstre treflytebrygga, se kartlinker

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6595468.00994%26lon%3D574826.79054%26zoom%3D17%26layers%3D00B00%26id%3Da_10000169188%26offset%3D0%26userLon%3D574787.5373024627%26userLat%3D6595455.993629903%26tab%3Daddress

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6595469.61211%26lon%3D574826.79054%26zoom%3D17%26layers%3D00B00%26id%3Da_10000169188%26offset%3D0%26userLon%3D574720.7801003072%26userLat%3D6595528.091408228%26tab%3Daddress

Søker du på holmestrand i "fangstrapporter østlandet" finner du endel rapporter.

Mvh

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.