Gå til innhold
Fiskersiden

Bontelabo i kveld, småflekka raudhai


lakselorden
 Share

Recommended Posts

I dag fekk Andreas sin første småflekka raudhai og ledar dermed vår interne haikonkurranse med pigghå, hågjel og småflekka raudhai. Eg har førelaupig berre pigghå og hågjel. Premien for haiart nummer fem er 1000 kroner. Ellers kom det etter kvart eit par dykkarar, ein av dei verdsmester i UV-foto visstnok og skulle fotografere havmus og bruskfisk. Det artige var at raudhaien til Andreas vart foreviga. Skal sjå om eg kan få lagt inn både poseringsbiletet av Andreas og haien nede på havbotnen att :(

Halvard som også var med fekk seg ein feit fin pigghå på fire-fem

94186_s.jpg

Andreas køyrer raudhai, Halvard hjelper til.

94188_s.jpg

Raudhaien til Andreas. Litt blodig, men rapportane frå botnen var at han fauk avgarde etter fotogrfering.

94187_s.jpg

Fotoutstyr

94189_s.jpg

Første dykker uti

94190_s.jpg

Andreas får sjå raudhaien sin nede på botnen :)

94191_s.jpg

Endret av lakselorden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Andreas!

Ser ut som om det er en art for barna, siden det så vidt jeg veit kun er podinen til Helge og Andreas som har fått arten der?

Neste gang tar jeg med Ronja så kanskje jeg og får sett fisken...

Er den til Helgedottir eg og har høyrt om. Var veldig morsomt iallfall. Andreas ropte at det var hågjel og var begeistra nok for det, men han vart endå meir fornøgd når eg sa kva det var. Fotografen heiter forresten Espen Rekdal.

Espen Rekdal si heimeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer den heldige fisker med artig hai :)

Har dere bilde av den?

EDIT: Jeg var visst ikke så god til å lese klokka 3 i natt.... Gleder meg til å se bilde :P

Endret av nanablag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

småflekka er definitivt en kjempebonus å få, grattis!

Hvordan blei denne fiska egentlig?(ved land, langt ute, på bunn, duppmeite...?)

Fiska med wirefortom på paternoster. Sirkelkrok 8/0 :( og ein ikkje så altfor stor bit med makrell halvanna meter over botnen ca. Han tok den øvste av to krokar. Kasta vel 40 meter rett ut frå plassen nærast terrogjerdet. I følgje dykkarane var det ca 40 meter djupt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.