Gå til innhold
Fiskersiden

Turmat


bacalao
 Share

Recommended Posts

Tørrfisk er ypperlig turmat. Ifølge siste nytt fra Grethe Rhoede vil et fiskemåltid, før større anstrengelser motvirke hold i siden.

Sportsfolk mener de tar seg fortere inn etter hard trening.

Mer om dette og vårt brede utvalg av tøkede produkter finner du, hvis du trykker på linken til tørrfiskpiraten: link her...

I Januar vil vi legge ut et nytt produkt, brosme, tro om noen kan være interesset i den ?

Endret av bacalao
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forøvrig ikke jeg gidder å tygge tørrfisk for å bygge muskler - btw, så tipper jeg at jeg har større muskelmasse kontra kroppsvekt enn dere KIS og PRH :)

Det har du nok helt sikkert, hvis man ser bort ifra mine godt utbygde magemuskler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny annonsør ?

Tror forøvrig ikke jeg gidder å tygge tørrfisk for å bygge muskler - btw, så tipper jeg at jeg har større muskelmasse kontra kroppsvekt enn dere KIS og PRH ;)

Ny annonsør ja, ligger i "Om Fiskersiden" forumet som alltid :)

Skaql du ha et muskel-kroppsvekt forhold TEH må du ha muskler, ellers blir det jo null uansett hvor lite du veier :P

Hva med de som ikke bygger muskler, men har vektøkning likevel? :)

Da burde man kanskje bytte til dette som snacks :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaql du ha et muskel-kroppsvekt forhold TEH må du ha muskler, ellers blir det jo null uansett hvor lite du veier :)

Way off topic, men hvor liten er egentlig ThorEH?

Er han større enn en fyrstikkeske?

Kan han puttes i en sykkelveske?

Sist jeg var nordover tenkte jeg over at de som solgte tørrfisk ofte hadde breiflabbhoder.

Fører dere det? Er de ekstra gode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Way off topic, men hvor liten er egentlig ThorEH?

Er han større enn en fyrstikkeske?

Kan han puttes i en sykkelveske?

Sist jeg var nordover tenkte jeg over at de som solgte tørrfisk ofte hadde breiflabbhoder.

Fører dere det? Er de ekstra gode?

Breiflabbhoder :)

Hva i all verden skal du med det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang skal jeg gjøre det motsatte av å underbygge et FS-rykte, ved å si at ryktene om Thors kroppsform er sterkt overdrevet. Da jeg møtte han i fjor, så han helt normal ut faktisk, riktignok med tykk flytedress på seg. Men når jeg tenker på det er det kanskje ikke så rart at det ryktet har oppstått og holdt i live likevel, i og med at Thor ofte opptrer i tospann med KIS (der sprakk jeg :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang skal jeg gjøre det motsatte av å underbygge et FS-rykte, ved å si at ryktene om Thors kroppsform er sterkt overdrevet. Da jeg møtte han i fjor, så han helt normal ut faktisk, riktignok med tykk flytedress på seg. Men når jeg tenker på det er det kanskje ikke så rart at det ryktet har oppstått og holdt i live likevel, i og med at Thor ofte opptrer i tospann med KIS (der sprakk jeg :huh: )

Men så er ikke du akkurat obease du heller da Trit :) Når jeg tenker meg om er både du og Thor ganske på størrelse med meg... Det er ikke vi som er små, det er alle dere andre som er digre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er ikke du akkurat obease du heller da Trit :) Når jeg tenker meg om er både du og Thor ganske på størrelse med meg... Det er ikke vi som er små, det er alle dere andre som er digre!

Jepp, mye digre folk, spesielt på vestlandet. Pssst Oz, mr. teacher, det heter "Obese". Føles deilig å vite bedre, år og dag siden jeg har kverulert nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, mye digre folk, spesielt på vestlandet. Pssst Oz, mr. teacher, det heter "Obese". Føles deilig å vite bedre, år og dag siden jeg har kverulert nå :)

Hånei du! Du er obese. Men ikke obease. Pffff.... Smartass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.