Gå til innhold
Fiskersiden

Veg's forberedelser til laksedebuten


veg
 Share

Recommended Posts

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han skal nok ikke bruke agnsild til laksen Mao. Veg er dessverre kommet litt på skråplanet i det siste, han er på vei mot stupet for å si det mildt. Men han kommer sikkert på andre tanker når han får sin første laks i sommer, og finner ut at det er dette som er the real world :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der er bra at men er i orden i sakene :dribble:

men skal du bruke (så får æ skaffa litt agnsild på ravnkloa samtidig)

til laksen da :o

hehe, man må jo ha noe å finne på etter at kvota er fylt, eller når laksen er slem og man trenger fettfinnepause :dribble:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, man må jo ha noe å finne på etter at kvota er fylt, eller når laksen er slem og man trenger fettfinnepause :withstupid:

ÅÅÅÅ det var da enda godt nå trodde jeg du hadde utviklet lakse fiske ditt jeg.... :dribble:

Han skal nok ikke bruke agnsild til laksen Mao. Veg er dessverre kommet litt på skråplanet i det siste, han er på vei mot stupet for å si det mildt. Men han kommer sikkert på andre tanker når han får sin første laks i sommer, og finner ut at det er dette som er the real world :blush:

Ja vær du sikker,da ser han LYSET :dribble:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Vegar, du skal sjå at vi får med oss Silver på kystmeite når kvoten ekskluderer han frå videre fiske i Gaula. Etter 4 dager i elva er han ferdig med dei over 80 cm, og må ta det med ro. :blush:

Den dagen snør det oppover. Og vi får fortsatt fiske om vi tar 4 storlakser :withstupid: Og jeg har tenkt å fiske i 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.