Gå til innhold
Fiskersiden

Bare 0 dager, 6 timer, 5 minutter, og 8 sekunder igjen til Laksestarten 2010!


Espen Ørud
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Bare 132 dager, 10 timer, 11 minutter, og 41 sekunder igjen til Laksestarten 2010!!!

Så alle dere fluebindere: Nå begynner det å haste ;-) Og husk å legge ut deres nye kreasjoner her: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=3358 Skal se om ikke jeg kan få tatt en fotorunde med de sist ankomne i flueboksen min også snart så vi får fart på den tråden igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg droppe laksefisket i 2010. SKal ta sommerjobb på oppdrettsanlegg heller, blir noen fine uker med underrapportering og soling på merdkanten :)

Soling på merdkanten er ikke å anbefale da den som oftes ligger en til to meter under vannskorpen. ^_^

http://vimeo.com/channels/flyfishing#7235631

Vil minne om denne som man ALDRI blir lei av og se. 132dager er "rett rundt hjørne" :-)))))

Endret av villlax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du gannes?

Hva har du gjort for å fortjene det?

Jepp, Espen har ikke noe annet å finne på i dagene før laksefiske starter. Må ha noe annet å tenke på enn starten.

Fortjent og fortjent - jeg holder med ett bedre lag enn han og liker å fortelle han det :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjent og fortjent - jeg holder med ett bedre lag enn han og liker å fortelle han det laugh.gif

Han snakker visst om laget som ligger 5 plasser over Manchester United på tabellen:

post-2-126397813591.gif

Hehehehe.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakker visst om laget som ligger 5 plasser over Manchester United på tabellen:

post-2-126397813591.gif

Hehehehe.... ;-)

Som sagt et bedre lag på alle områder!

Espen jeg har sterke allierte i år som er klar til å steppe inn, så regner med at du holder ganningen inne litt i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bare 98 dager, 14 timer, 33 minutter, og 39 sekunder igjen til Laksestarten 2010!!!

Da har vi passert 100 dager igjen og rundt det doble når det gjelder nye fluer i boksen... Enda masse bindetid igjen, men godt å være på vei for nå går det fortere og fortere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Espen må også forte seg med ganninga, for det er en liten mulighet at jeg også får dyppet flua i vår........

Skal til Skottland på jobb, og da :D

Det ble inget fiske i Skottland - men noen øl, wisky, netter uten skrikende unger fikk jeg da med meg :)

Ellers så er det 35 dager igjen og har:

* 5 dagers åpningfiske i Namsen.

* 1 liten økt i Bjøra før den tid (hvis ikke PerH trekker seg ^_^

* Etter 1 1/2 time i telefonen og over 100 oppringninger fikk jeg tak i kort i Tengs (skal vissntok være den beste laksestrekningen i Norge - men .....)

* Årskortet i min Rogalandselv skal visstnok være i boks - har det ikke i hånda men.

* Så drømmer jeg om telefon fra SEie og invitasjon til en annen praktfull Rogalandselv, men det er lenge siden han har skrevet noe - så han har vel funnet en annen fiskeside eller?

* Og ..............

Så hvis Espen nå holder de samene der oppe i nord i sjakk, så kanskje det blir en smålaks eller to på meg i år også, så familien ikke sulter i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier Tengs Tequilla, mener du da Spinnerihølen rett under fossen eller lenger ned? Og Hellefossen i Drammenselva er ikke akkurat et dårlig strekke det heller om man tenker antal laks på land på ikke mange 100 meterne..

Ellers syns jeg du mangler en tur til Bjerkreimselva når du bor sånn til som du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.