Gå til innhold
Fiskersiden

Trøbbel ved innlegging av poster


PerH
 Share

Recommended Posts

Får ikke knappene over til å fønke lenger, dvs formattering samt linker og annet. What to do?Problem nr. 2 er at selv om jeg legger inn mellomrom mellom avsnitt, eller mellomrom mellom bilde og tekst, så dras det hele sammen i et sammensurium når poster forhåndsvises.I denne teksten er det en linjes mellomrom for hver eneste setning i editeringsvinduet, mens forhåndsvisning og opplasting drar alt inn på en linje uten mellomrom eller en linjes avstand mellom dem.Hadde det vært med bilder hadde de havnet et eller annet sted inne i teksten, ikke pent og pyntelig som de pleier.Prøvde å legge innleggene inn gjennom Mozilla og Opera, men det ble akkurat like ille, så problemene er sikkert et sted på min PC eller i mine innstillinger?Hjeeelp noen...?

Endret av PerH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1

2

testing

testing

....

Jeg får ihvertfall avstand.....

Når det gjelder knappene er det et råtips at du kanskje kan ha disablet javascript i browseren din?

Dette er kun en gjetning og må sees som akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er over min fatteevne :)

Screenshot?

Screenshot - jåhå, men hvordan gjør jeg det da?For hvert selvstendig ord eller full setning legges det inn et mellomrom, og hvert bilde har en åpen linje over og under OG xxx LINJE I MELLOM. Disse bildene er store og holder plassene, men med mindre bilder stokkes de i hytt og pine med teksten liggende ved siden av. Slik blir grøten uansett nettleser. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.98826_s.jpgXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX. 98826_s.jpgXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.98826_s.jpg98826_s.jpgXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.

Endret av PerH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm  Jeg har også slitt med dette i dagevis.  Godt det ikke bare er meg.  Jeg har drevet å lagt inn i firefox som jeg pleier, men må til explorer for å redigere så det ser bra ut.  Skjønner ingenting :D   Olav

Jeg har nå prøvd explorer, Firefox og Opera. Samma shite! Skal ta med meg ting opp på sønnens laptop nå, så får vi se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare greier...

Har du prøvd å slette FS-cookies?

Det kan du gjøre ved å klikke på "Slett mine kapsler" nederst til venstre på siden, MEN vær obs på at eventuelle innstillinger du har gjort i "Mine innstillinger" vil forsvinne.

Alt av nettlesere er prøvd, på/av Java, History og nettcookies fjernet med null resultat. Nuh prøver jeg å slette kapsler her inne slik Trond sier. Det fønka, for nå virker editeringslista og [./quote] ligger ikke inne som masse rare tegn (min punktum i kommando).

Selv har jeg gått fra mad.gif til huh.gif til biggrin.gif......

Og jeg har linjeskift - og setningene dras ikke sammen lenger!!!

Et trefoldig hurra foor Trond - vår venn i nøden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.