Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskersiden's Chat


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får denne når jeg prøver å gå inn i chaten:

An Error Occurred

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

[#CSTART-4] The room ID supplied was invalid. Please notify the administrator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får denne når jeg prøver å gå inn i chaten:

An Error Occurred

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

[#CSTART-4] The room ID supplied was invalid. Please notify the administrator.

What he said..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.

Nå får jeg denne:

An Error Occurred

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

[#CJOIN-0] There was an error connecting with the chat room. Please notify an administrator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

105869_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/42613/105869.jpg

Hvis du ser på dette skjermbildet, ser du at noe er feil. Det står øverst at det er 6 brukere online, mens det i lista bare står 4 stk. F.eks kan det av chaten sees at Dan er online, men hana står ikke i brukerlista.

Siden de høye herrer her inne allitd har rett regner jeg med at ikke engang et bildebevis som dette holder mål, men det er jo verdt et forsøk.

Endret av nanablag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, høye herrer, alltid rett og bildebevis ikke virker... hva skal jeg si da? Når de som har utviklet programmet ikke finner en feil, hvordan skal jeg finne den selv nå jeg ikke ser den? Hverken med min eller andre mindre privilgerte brukere som er opprettet? Nei, vi får vel legge oss paddeflate som er det eneste som tydeligvis hjelper "dere har helt rett, det er en feil, men vi klarer ikke å fremprovosere den, heller ikke utviklerene. dere får "boikote" chatten inntil feilen er utbedret på mystisk vis av den snille internet feen, boikotting er poppis når ting ikke går din vei har jeg hørt" Kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remybassen da, jeg kommer ikke til å boikotte den :D

Jeg er der hele tiden.

Dog var det lettere frustrerende å lese at det ikke ble trodd da det her ble skrevet at det fantes en feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remy, som det funker for, bruker firefix 3.6.8

Jeg bruker firefox 3.0.19, så kanskje er det dette som er det avgjørende.

Uansett hvordan man snur og vender på det har det blitt gjort en endring med chatten ettersom dette ble vist korrekt tidligere i firefox 3.0.19

Eksakt hvilke andre browsere jeg har brukt hvor feilen også har vært tilstede kan jeg ikke si da dette har vært på mskiner som ikke er mine og hvor jeg ikke har sjekket versjon.

Hvis vi alle oppdaterer til 3.6.8 vil vi jo se om dette er greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterte til firefox 3.6.8 og det ble slik:

105880_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/42618/105880.jpg

Som dere ser er feilen der fremdeles, "6 online chat users", bare 5 i lista. Even A som kom inn i rommet etter meg synes ikke i lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så?

Det er en feil, samme hvor ubetydelig er det ikke slik det er ment å være.

Å prøve å overbevise Remy om feilens eksistens er motivasjon god nok for meg.

At chatens hovedfunksjon er muligheten for å chatte og at disse småtingene ikke går utover den funksjonaliteten gjør at det ikke er avgjørende for hvorvidt man gidder å bruke den eller ikke.

Forøvrig ønsker jeg å stille deg det samme spørsmålet som jeg alltid ønsker å stille deg: Hva er det egentlig du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig ønsker jeg å stille deg det samme spørsmålet som jeg alltid ønsker å stille deg: Hva er det egentlig du mener?

At chatens hovedfunksjon er muligheten for å chatte og at disse småtingene ikke går utover den funksjonaliteten gjør at det ikke er avgjørende for hvorvidt man gidder å bruke den eller ikke.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.