Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskersiden's Chat


Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan vi prøve å holde en seriøs tone her inne? Ellers kommer jeg med :unsure: og tar dere, og da må dere til :goodjob: og det ser ikke behagelig ut.

Pau pau? Paaau?

PAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAU

PAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAU

PAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAUPAU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chatten nå! Irvin er ferdig med master og godt på vei ned i champagnebrusen, skittent språk, personkarakteristikker og generelt ufinhet garanteres.

Akkurat som på stortinget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite folk på chaten i dag. Det virker som om den har mest brukere midt i arbeidstida midt i uka...... Er chatting noe man ikke har tid til når man er hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer bra for min del, ihvertfall :D

Hadde det gått an å få chatten som pop-up? Ikke det at det egentlig er noe problem å ha to fiskersiden-vinduer åpne, men det er så lett å komme borti "nye innlegg" når man egentlig vil følge med på chatten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lite folk på chaten i dag. Det virker som om den har mest brukere midt i arbeidstida midt i uka...... Er chatting noe man ikke har tid til når man er hjemme?

jeg har tid når jeg er hjemme men ikke på skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chatten funker ikke, mitt sosiale liv går i error. Please F1! F1!!!

Nå funker den igjen :rolleyes:

Det var godt at du og hadde problem, eg prøvte med ymse nettlesere i håp om at det hjelpte, men nana vart sittande åleine. :)

Ble sittende alene helt til jeg forlot rommet og ikke kom inn igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.