Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskersiden's Chat


Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke verre enn å ta en refresh av siden etter at en ny kommer inn, så ser du avataren til han også...... Ikke at det har så mye å si. :)

Uansett om det har mye å si eller ikke, så er det interessant å finne ut hva som gjør at det fungerer hos Remy men ikke hos meg.

Å finne ut av den slags kan gi en innsikt man får bruk for senere i viktigere problemstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det har mye å si eller ikke, så er det interessant å finne ut hva som gjør at det fungerer hos Remy men ikke hos meg.

Å finne ut av den slags kan gi en innsikt man får bruk for senere i viktigere problemstillinger.

Men du kan ikke forlange samme engasjement hos andre som du har selv, når det, tross alt, er en fillesak. :)

Det er så mange variabler fra PC til PC: forskjellige weblesere og et mylder av versjoner og patcher, add-ins, java versjoner, toolbars, brannmurer, antivirus/antimalware programmer, servicepacks og oppdateringer for OS-et, installerte programmer, tilstedeværelse av ukjent malware, etc, osv.... En helt komplett håpløs jungel å bevege seg inn i, slike enkle programmer blir testet på så godt som rene maskiner, dvs nyinstallert og oppdatert. Hva ellers kan man ta hensyn til? Noe annet er umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mertin er ved sakens kjerne her - det er begrenset hvor mye tid man kan bruke på å lete etter en feil som høyst sannsynlig sitter mellom stolen og tastaturet hos brukeren ;-)

Det er så mange variabler ute og går hos den enkelte som Martin påpeker. Jeg har tidligere sittet lenge og lett etter en feil med sidene da en bruker fikk opp en helt annen heading på sidene. Etter noen timer feilsøking og jeg fikk logge på hans maskin via Fjernhjelp fant jeg ut at det var en AD-blocker han selv hadde installert som laget krøll. Den tok med seg mer enn bare reklamen den skulle fjerne...

Etter den seansen legger jeg lite energi i saker som fungerer i IE, Opera, Firefox, Safari, Chrome osv både hjemme og på PCn på jobb etter å ha vært innlogget både som admin og "menigmann" via vår testuser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens....

Jeg forventet ikke noe stort engasjement, jeg håpet at dere var villige til å TRO PÅ at det er slik for flere av oss.

Folkene som utvikler chaten er sikkert interessert i bug reports slik at små bugs i størst mulig grad blir borte i neste versjon.

Om feilen er viktig? Nei!

Om det er irriterende at man ikke blir trodd når man snakker om feilen? JA!

Er jeg alene om å ha rapportert den? Nei

Høye herr Ørud:

Det er greit at du tror at jeg får feilen fordi jeg er en komplett idiot, men tror du virkelig det om Dan som faktisk er en datamann av noe slag?

Jeg misliker sterkt holdningen om at brukere helst ikke skal bli trodd.

HAHAHA! Du er ei fin flis nana xD

Beklager at jeg ønsker å finne ut av ting og å lære noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana, stram deg opp og slutt å dra ting ut av sammenheng og blåse bagateller opp i proposjoner ut av en annen verden. Vi skjønner du har ett problem, WE GOT IT! Hva skal vi gjøre som ikke de som har utviklet chat programmet har gjort??? Svar meg på det er du snill istedenfor å drive med høyehester og påstått ignoranse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana, stram deg opp og slutt å dra ting ut av sammenheng og blåse bagateller opp i proposjoner ut av en annen verden. Vi skjønner du har ett problem, WE GOT IT! Hva skal vi gjøre som ikke de som har utviklet chat programmet har gjort??? Svar meg på det er du snill istedenfor å drive med høyehester og påstått ignoranse!

Så de har ingen forslag til hva som kan være galt? kan gjerne få ta fjernhjelp å se på min pc om de vil prøve å finne ut av dette.

Skjønner ikke hvorfor folk gidder "krangle", prøv heller å finn en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana, stram deg opp og slutt å dra ting ut av sammenheng og blåse bagateller opp i proposjoner ut av en annen verden. Vi skjønner du har ett problem, WE GOT IT! Hva skal vi gjøre som ikke de som har utviklet chat programmet har gjort??? Svar meg på det er du snill istedenfor å drive med høyehester og påstått ignoranse!

Ikke så mye dere trenger å gjøre.

Nå har jeg oppdatert firefox, siden det fungerte hos deg i 3.6.8, det hjalp ikke. Har du andre gode forslag?

Dersom jeg gjør en endring på PCen som løser problemet vil jeg poste min løsning her i håp om at det funker for andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye dere trenger å gjøre.

Nå har jeg oppdatert firefox, siden det fungerte hos deg i 3.6.8, det hjalp ikke. Har du andre gode forslag?

Dersom jeg gjør en endring på PCen som løser problemet vil jeg poste min løsning her i håp om at det funker for andre også.

Flott!

Tipper det er enkleste måte til løsning av problemet ettersom vi andre ikke klarer fremprovosere feilen for så å søke etter den...

(Forsøk også å lese det som skrives - ikke det du tror eller vil tro at det skal stå i en setning...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott!

Tipper det er enkleste måte til løsning av problemet ettersom vi andre ikke klarer fremprovosere feilen for så å søke etter den...

Det ser ut til å være relatert til ipb.chat.addUserToList(), om det er at den ikke blir kallt eller om den ikke fungerer for alle vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkt oppdatere java?

Har oppdatert JRE siden forrige gang jeg skrev her, hvis det er det du mener.

Java er uansett ikke for javscript (interpretert) men for java-apletts (bytecode, .class-filer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har fått denne beskjeden endel ganger de siste dagene:

An Error Occurred

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

[#CSTART-9] There was an error connecting with the chat room. Please notify an administrator.

Skjer dette bare hos meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederst på siden her er det en link som heter "Slett mine kapsler"

Trykk på den.

Steng nettleseren og ta den opp på nytt.

Det funket for meg når jeg fikk den feilmeldingen i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først kicker du, så gir du meg ikke kake. Sånt blir det oppstyr av!

Å dæven! Oppstyr? Nei, det vil vi ikke ha. slutter å kicke, og går for å bake kake nuh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

An Error Occurred

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

[#CSTART-0] There was an error connecting with the chat room. Please notify an administrator.

error!'

og jeg som bare ville spørre om 4/0 sirkel funker til hågjel :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.