Gå til innhold
Fiskersiden

Tidligfiske i Bjøra 2010


Nils Master
 Share

Recommended Posts

...eller før. "Nett no" (jfr. løpende oppdatering), var en (høyst sannsynlig giga :) ) borte og nafset et par ganger på en vaappu :P

Nei det blir i mårra - hvor ligger den fortløpende oppdateringen? Er du på SMS med han? Har ikke nummeret hans, og tror ikke han har lagt inn mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er den første på land. Vaarala110mm -laks 6-7 kg. en lus ..Bilder skulle ifølge Lars være på vei til blogg :P

Må bare gratulere, men det er ikke bursdagsgaven. Reiser ikke til Bjøra for mellomlaks i mai.....

Just wait and see :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kikket jeg på 2008-tråden.

Første laksen kom den gang på land 18 mai, også denne på oversiden av storhølen på Storskogmo, og den veide....... 6,6 kilo :D

Den gangen var det Johnny som stoppet den på sin vei til GinTonic, denne gangen ble det Lars Lars&Co.

Men, det varmer at de første laksene blir tatt på VÅRT vald (mens de proffe fisker sjøørret) :thumbsup:

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Master og Vassfis hadde vært bortpå laks også før de fikk denne. Vel gjennomtenkte redskapsvalg, rett tuning, slagplan og fiskested - ikke et game for nybegynnere dette her!

Er ikke overrasket over at de to landa den første for året, hadde trua på tospannet. Nok en gang en kombinasjon av å ha sett og gjort seg kjent med valdet før samt lang erfaring fra laksefiske + nødvendig tur i iskaldt vann = suksess!

Ingen flakselaks dette, selv om dette faktisk var første laksen Vassfis har rodd på for Lars..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med årets første, godt å se en blank laks igjen :D Løsner vel for fullt nå tenker jeg. Dette er da ikke noen støing Longstone, såpass mange støinger har jeg sett.

Veldig slank, synes jeg af mailaks og være - kan være islyn!. Eller - selvfølgelig en meget slank nylaks.

Eller måske et par briller til mig :-))

Dette er ikke ment for at tage glæden ud af det! - jeg synes bare den er slank af en vårspringer at være.

Endret av Longstone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.