Gå til innhold
Fiskersiden

På jakt etter storfisken


Hanumana
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Penn 113H er gjennomprøvet og bunnsolid. Er ikke mange sneller som har dratt opp like mange saltvannsfisker som den. Har en selv. Den er litt old school, men det har sine fordeler også. Få ting som kan gå i stykker, og enkelt vedlikehold. En annen snelle i denne kategorien er Daiwa Sealine 400H. Begge to representerer "top value" for penga.

Da går jeg trolig for Penn 113H og at den er litt old school passer meg bra. Mener jeg så en Penn 113H2 der også til ca samme pris - noen spesiell forskjell her? Tenkte å få kjøpt inn til uka sammen med andre ting jeg mangler. Powerpro hadde de ikke så bestiller muligens dette fra nettbutikk i Norge dersom noen ikke har noen andre gode alternativer. Jeg tenker å spole på dette selv og leste i en tråd at man bare kan kaste spolen i vannet og sveive inn på snella.

Ellers er ferien utvidet til 5 uker - dama er sur for mangfoldige kveldstimer på forumet her og fiskevideor fra youtube - så alt er vel som det ikke bør være :)

Hanumana

Endret av Hanumana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dama er sur for mangfoldige kveldstimer på forumet her og fiskevideor fra youtube - så alt er vel som det ikke bør være :)

Hanumana

Vær forsiktig !! Det kreves mer en kraftig fiskeutstyr for å holde disse igjen ( om de bestemmer seg for å ruse av gårde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig !! Det kreves mer en kraftig fiskeutstyr for å holde disse igjen ( om de bestemmer seg for å ruse av gårde)

Hehe :D Jeg får nok kjøpe meg en kraftig klepp som også kan brukes på andre kjerringer i fremtiden :rolleyes: Igår fikk jeg beskjed om at - you not love me, you only love fish. Og enda har hun bare sett en brøkdel av utstyr og tidsfordriv :D

Lærerikt å lese trådene dine fra Arendal forresten, så takk for at du deler opplevelsene!

Hanumana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.