Gå til innhold
Fiskersiden

Predatek viper wobbler


Akers
 Share

Recommended Posts

Har hørt og sett at viper wobbler er veldig effektiv for gjeddefiske. Har sett i fiskebutikken der jeg bor og leita lenge etter den på nettet... men den er visst veldig vanskelig å oppdrive. Noen som har noen tips om hvor jeg kan få kjøpt de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-sport Hesby, samt Herholdt Andersen, begge Tønsberg.

Er stamkunde på hesby :) men der var utvalget veldig dårlig av den, hadde bare en i gull. Fant ingen av de på herholdt når jeg var innom der i fjor sommer, men kan kanskje ta en tur innom der igjen... Er på utkikk etter en som er svart på toppen og gul under, og en annen som er rosa, blå, grønn... alle regnbuens farger omtrent. Tror fargene heter Tarpon og Elton Jack. Har hørt at de fungerer veldig bra på akersvannet. Planen er å ta storgjedda! hehe... Fra området siden du foreslo Hesby eller? Fisket på akersvannet? Hadde vært takknemlig for tips :P

Svenske http://www.attitudebaits.com/ har den, de sender til Norge.

Takk for linken! De hadde en av de jeg var ute etter :) men ikke dan svarte og gule (tarpon) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en butikk i Larvik som har ganske mye trollingutstyr? Ellers mener jeg å huske at jeg ble positivt overrasket over ei sjappe i Larvik sentrum i fjor sommer. Husker ikke hva den het, men de hadde i alle fall ganske ålreit utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-sport Hesby, samt Herholdt Andersen, begge Tønsberg.

Var innom Herholdt Andersen i dag, de hadde ingen. De sa at han som opprinnelig hadde agenturet hadde sluttet, men en annen hadde tatt over. Han hadde vært innom Herholdt og butikken hadde bestilt mange wobblere. Det var lenge siden og de har forsatt ikke fått noen wobblere og de får ikke tak i fyren... :S noen som vet noe mer om importøren?

Endret av Akers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.