Gå til innhold
Fiskersiden

verste spinner/sluk?


jones89
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av jones89

hvilken sluk/spinner har du ALLTID angret på at du brukte penger på???

for min del har jeg ALLTID angret på mitt kjøp av Panter Martin med svart dusk på treble kroken! Møkka spinner!!!!!

Helt enig, har aldri fått fisk på den. Angrer også på at jeg kjøpte blå Møreungen, har aldri hatt napp på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går gjennom så mange sluker/spinnere i løpet av et år at det er vanskelig å si hva som er bra og dårlig. Innhodet i slukeskene blir nok tømt/fyllt opp et par ganger pr sesong.

Enig i at LinkLure/StrapLure fra ABU er litt plagsom med det at den henger seg ofte opp. Men har fått fisk på den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste som jeg har aldri fått fiske på er Aktiv fritids swim'n'fin. Har prøvd den i alle slags vær og forhold uten en eneste napp, til slutt kastet jeg den [ ;) !]

Den beste må være Sølvkroken Spesial uansett farger og Rapala Long Cast Sølv Wobbler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABU Droppen Rød refleks/Kobber - en av de første slukene jeg kjøpte da jeg var 11-12 år, og har aldri fanget en fisk (selv om jeg har fisket fint lite med sluk etter fylte 16-17 år) - Møkkasluk og lot seg jammen ikke miste heller - ligger ennå i slukskrinet mitt snart 20 år senere.....

OHH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Lars M

Slutt å klag!

Cobra og Linklure e blant mine klare favoritta, fange fesk som bare det!!

Men æ har mange andre sluka som krokan får lov å ruste vækk på...

Swim´fin e en av dæm.

Dæm hær e tatt på linklure

Hatter.jpg

du hadde fått de hvis du hadde kastet på de nøyaktig samme stedene med en annen sluk også [ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av poppe

du hadde fått de hvis du hadde kastet på de nøyaktig samme stedene med en annen sluk også [ ;) ]

Hvis det er sant forsvinner hele poenget med denne tråden...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en skikkelig drit-spinner som ligger i esken min, er ikke helt sikker på merket, er en med en liten fiske-imitasjon hengende bak.. for det første så får du aldri skjea til å spinne ordentlig, og for det andre.. tja det var vel det, men da er jo hensikten borte igrunn.. trur jeg kommer til å lemleste den til det ugjenkjennelige en av dagene. [ ;) ]

Asgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Davidsen

sitat:Opprinnelig postet av tednas

Enig med Havengel og Karleif, ..... kystwobblere har ikke gitt noe som helst.

Stiller meg uforstående til dette. Fått/får stadig sjøørret på disse, og en havabbor på 3,1 er vel heller ikke feil?

Har benyttet kystwobblere som alternativ til vanlig sluk etter innlandsørret med godt hell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.