Gå til innhold
Fiskersiden

Tegnetråden


Sjarkarn
 Share

Recommended Posts

He he, veg, det er egentlig sønnen min som river ut tastaturknappene men jeg er ikke bedre jeg :) Jeg bare tuller, men jeg har kort tamperamant når det gjelder datamaskiner. Hvis det går ikke min vei jeg kan rive tastaturknappene men ikke fordi jeg synes at det er gøy.Det eneste jeg er tålmodig er faktisk fiske. Ingeting annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, veg, det er egentlig sønnen min som river ut tastaturknappene men jeg er ikke bedre jeg :) Jeg bare tuller, men jeg har kort tamperamant når det gjelder datamaskiner. Hvis det går ikke min vei jeg kan rive tastaturknappene men ikke fordi jeg synes at det er gøy.Det eneste jeg er tålmodig er faktisk fiske. Ingeting annet!

det er derfor fiske er sunt vet du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sant? Det er en unskulding jeg bruker ofte når jeg vil fiske. Kona sier igjen? jeg sier det er bedre å fiske en å være i puben og drikke drittings. Desuten det er sunt for sjel og kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sant? Det er en unskulding jeg bruker ofte når jeg vil fiske. Kona sier igjen? jeg sier det er bedre å fiske en å være i puben og drikke drittings. Desuten det er sunt for sjel og kroppen.

Som jeg sier : Det er bedre å fiske enn å smugrøyke, ødelegge levra med alt for mye energidrikke (redbull er populært blant ungdommer :) ) eller dra til sverige og handle snus !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energy drikker er som dop for unger..5 åringer springer rundt og banner som en 70 år gammel fisker og er i hundre og Helv****.... digger hver gang jeg hører på butikken "vet du kor gammel du må være for og kjøpe energi drikker? jaha, da trur jeg at du går og setter den tilbake" Og utfor ligger det strød 10 unger med abstinenser...Er nok av moten at 15-16 åringer maser på 18 åringer til og kjøpe snus osv..nå er det 5 åringer som går på 14 åringer for og få dem til og kjøpe redbull. Spesielt og høre ordbruket til ungene som springer rundt i nabolaget her, jeg vet en ting, hadde jeg sagt sliketing på den alderen hadde jeg fått juling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he , eller dra til til Halden isteden og fiske etter SØ. Uansett, det er ikke så ille å være ut i byen så lenge man har kontrol men det kan skje at man mister kontrollen. På fisketur det eneste måte å miste kontroll er kanskje at man står og fisker i 10-12 timer isteden av 6-7 fordi det er en bra dag men ikke noe farlig. Man nytter naturen, opplevelser og hver eneste gang er enestående. Man blir ALDRI lei av å fiske og det viser hvor genuin aktivitet det er. Hurra for fiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energy drikker er som dop for unger..5 åringer springer rundt og banner som en 70 år gammel fisker og er i hundre og Helv******.... digger hver gang jeg hører på butikken "vet du kor gammel du må være for og kjøpe energi drikker? jaha, da trur jeg at du går og setter den tilbake" Og utfor ligger det strød 10 unger med abstinenser...Er nok av moten at 15-16 åringer maser på 18 åringer til og kjøpe snus osv..nå er det 5 åringer som går på 14 åringer for og få dem til og kjøpe redbull. Spesielt og høre ordbruket til ungene som springer rundt i nabolaget her, jeg vet en ting, hadde jeg sagt sliketing på den alderen hadde jeg fått juling!

14 åringene her (ikke meg altså) kjøper snus selv, finnes korrupte butikkansatte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sier : Det er bedre å fiske enn å smugrøyke, ødelegge levra med alt for mye energidrikke (redbull er populært blant ungdommer :o ) eller dra til sverige og handle snus !

Næsj, Sverige har billig snus, billig redbul, billig mat og mer.... good sjit med andre ord :) REDBUL FOR PRESIDENT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 åringene her (ikke meg altså) kjøper snus selv, finnes korrupte butikkansatte

hehe ja er mange slike, heheh husker gode gamle dager da vi gikk på vg sjappa og kjøpte en boks for 100kroner for 4-5 år siden.

Næsj, Sverige har billig snus, billig redbul, billig mat og mer.... good sjit med andre ord :) REDBUL FOR PRESIDENT!!!

eneste og klage på er ølet i butikken=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest StadJon

Moro å tegne, men det er altfor mange år siden jeg surret med det jevnlig. Måtte til pers i går, da samboer bestilte en hvithai-figur til å kunne klippe stoff rundt (hun syr diverse barneklær). Brukte vel 10 minutter + på denne, slet med å huske anatomien på haien. :) Men etter litt prøve-og-feile så ble den ok nok til å bruke, skjønt munnen er litt "lang":

hai2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Artig at det er interesse for tegning og maling her inne. Jeg også driver og jukser litt i malingsfaget når jeg får ånden over meg og har tid.

111006_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/44793/111006.jpg

Jeg måtte lage en egen versjon av Solbergs berømte "Vinternatt i fjellet". Solberg "retusjerte" jo bort Atnasjø i forgrunnen på sitt maleri. Jeg ville noe ha med innsjøen for å gjøre det mer "representativt" for området. Jeg har for øvrig aner ved Atnasjø. Min tippoldefar ryddet gården Holtet, en av to gårder som ligger på vestsiden av sjøen (vis a vis Solbergs plass), og jeg hadde min første sommerjobb som gårdsgutt hos noen slektninger ved Atnasjø. Tross mine slektskaps bånd har jeg fisket i området få ganger, med dårlig uttelling. Men jeg har fisket mye i Alvdals Vestfjell rett øst for Atnasjø.

111007_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/44793/111007.jpg

Det er noe eget med røye. Et bilde jeg måtte lage for å "feire" min første røye på tørrflue...

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.