Gå til innhold
Fiskersiden

Stokke i Vestfold


Hunter
 Share

Recommended Posts

Yngste barnebarnet mitt skal døpes den 21. november og siden det er sjeldent jeg ser barnebarna så tenkte jeg å tilbringe noen dager der nede. Jeg ankommer Stokke fredag den 19. november om morgenen og drar hjem igjen mandag den 22. om kvelden.

Hvilke arter er det verdt å satse på i det området på den tiden?

Om noen har lyst å ta meg med på en fisketur eller to hadde det vært veldig flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i Drammensfjorden er det vel tildels mye sik, men da snakker vi 40-45 min kjøring ca fra Stokke. På den anne side, å fiske i Farris el Lågen på måfå etter sik tipper jeg fort kan bli et blænkeprosjekt. Det kan det sikkert bli i Drammensfjorden også med mindre isen har lagt seg innen den tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i Drammensfjorden er det vel tildels mye sik, men da snakker vi 40-45 min kjøring ca fra Stokke. På den anne side, å fiske i Farris el Lågen på måfå etter sik tipper jeg fort kan bli et blænkeprosjekt. Det kan det sikkert bli i Drammensfjorden også med mindre isen har lagt seg innen den tid!

Jeg hadde ikke kastet bort tid på det med mindre det dukket opp et bankerstips... og 40 - 45 minutter er da ikke allverden å kjøre. Han har jo allerede reist helt fra Bergen :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.