Gå til innhold
Fiskersiden

FS julekalender 2010 20. Desember


Recommended Posts

For to år siden skreiv eg om Kystmeite som barn[/url

Siden den gang har eg lært mykje innen agnfiske. Det har ført til at den som ein gang var ein liten gutt med ein bjørkekvist, sene, bly, krok og snegler, No er ein litt lengre "gutt" som fortsatt oppsøker brygga for å gjøre det som ein gang var starten på ein "fiske karriere".

Bryggemeite er ein enkel fiskemåte som har levert mykje bra fisk av ulike fiskeslag!

Her på Stord har mme mange Flytebrygger som ligger rundt øya. Det som gjer dette til gode fiske plasser er nokk det at det er mykje blåskjell som er rundt og på flytebryggene. Det er jo fleire fiskeslag som har dette som faviritt føde. :P I blåskjell klasene finner man og Børstemark, noko som og står høgt på menyen hos fiskene. Dette gjør at man har lett tilgang på agn når man er ute å fisker. Men det å ta med seg makrell og reke er og ein liten fordel, ettersom at dette øker sjangsen for å få fleire arter. Men det er utvilsomt Blåskjell som gir mest fisk, men det er ein del meir arbeid å agne på kroken og agntjuvar stikker snart bort med det om dei er i det bedritne hjørnet

Det som trengs for å fiske på flytebrygger er ganske enkelt ei stang, korte mjuke stenger er det eg føretrekker men her er det bare å bruke det man har for handa. Snelle med snøre er vel og ein selfølge...? ;) Tackler med enkelt kroker for agn, Mine favoritter er Owner ssw, Owner mutu light, wmc sure set i str. 2-2/0. Blysøkker, agnstrikk, håv kan vere lurt om/når go fisken hilser på, noko å sitje på er jo greit for din egen "velvære"

111517_s.jpg

Undertegnede kjører fisk på lettspinn stang.

111519_s.jpg

Even Almås med "skogseidstikka". Min og mange andres favoritt til diverse opp ned meite.

Her kan de og sjå mitt faviritt tackle til brygge og ismeite:

111522_s.jpg

111523_s.jpg

Bryggemeite er klart mest effektivt på vårparten når flyndrene trekker inn og før leppefisken tar heilt over.

Sjølv om målretta fiske etter leppefisk kan vere kjekt det og

111521_s.jpg

Fine kan dei og vere ;)

Er bettet trigt kan man med fordel fiske med fleire stenger. Men somregel så har man meir enn nokk å gjere med agnskift å fiske med ei stang.

111518_s.jpg

Om våren ser man ofte tosifra antall av denne arten på ein liten tur.

111515_s.jpg

Denne krabaten seier ikkje nei takk til blåskjell eller reker!

http://www.fiskevatn.no/foto/arkiv/45030/111516_s.jpg

To tøffe fiskeslag man kan hilse på veg brygga!

Bryggemeite kan vera svært sosialt, og me har fleire gongar samlast ein gjeng her på øyo for å fiske i lag på bryggene. Når man planlegger slike samlinger er det jo kjekt å kunnne legge mest moglegt til rette for ar fisken vil vere med på samlinga og. Så det kan vera lurt å "fore" opp fiske plassen med å knuse blåskjell og "plunpe" utfor brygga litt før sjølve fiskinga starter til. ( Takk til Even som har tatt ansvar for dette tidligere :) )

Ettersom at me er fleire her på øyo som har dratt god nytte av flytebryggene rundt om her, både liten og stor, gammel og ung. Så har me sett ganske "unike fangster som er blitt tatt opp på bryggene!

111520_s.jpg

Rødspette 2.6 kg fiska av Magne er jo eit bra eksempel på at bryggemeite passer for alle og at alle har like god sjangs for å treffa på gromfisken! :)

Og det samme kan man vel seie om denne fangsten til Sindre! : Min lenke

Arter som er aktuelle ved bryggemeite:

Sandflyndre

Lomre

Rødspette

Skrubbe

(Kveite)

(Piggvar)

(slettvar) ;)

Steinbit

Pale/sei

Torsk

Lyr

Lange/sykkelpumpe

Rognkjeks

Fløyffisk

div. leppefisk

div. kutlinger

Kviting

Sypike

mm.

Då vil eg bare avslutte med å takke alle som har vore med på å gjøre Bryggemeite så givande for meg! Og eg håper denne luka vil inspirere andre til å prøve lykka på bryggene rundt om i landet!

http://www.youtube.com/watch?v=9cFrMCVcTns

Husk på dette når dykk øydelegger fiskeutstyret dykkar!

http://www.youtube.com/watch?v=3HgG3pgR9gY

God Jul Til alle sammen og eit godt og fiskerikt Nytt år!!

Endret av Gogangfiskestang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke særlig erfaring med bryggemeite, men ble litt inspirert av innlegget. Flott luke!

Benytter anledningen til å spørre om en ting:

Kan man spise fisken man får fra bryggene, eller får fisken i seg for mange skadelige stoffer fra båt/bryggeaktiviteter?

Har ikkje tatt skade av dei fiskene som eg har spist enda, Tror eg vertfall! :P

Takk for ei flott luke i verdens beste kalender, Mats, det frister med ein vårtur til bryggeparadiset på Leirvik.

Det er bare å komma "heim" Even! Eg skal fore opp ved "go brygga" !

Men i helsike!! Du har jo fått en blå, tropisk fisk(!) Få spikra den opp på veggen på boden spolenstreks!

Fin luke og fine fisk fra bryggemeite.

Kan ikkje du stoppe den ut for meg? ;)

Knall luke , fint og informativt om et fiske det er alt for lite muligheter til her oppe

Du får ta turen ner hertil då Vegar! ;)

meget bra, de bryggene blir utrygge i jula

Høyres bra ut Øystein, eg skal jobbe litt i romjula :( men 1. og 2. dag er eg nokk å fisker...;)

Tusen takk for ei flott luke, Mats. :rolleyes:

Meiner du har knipsa nokre av bildene eg har brukt Helge, så takk for DeEeet!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.