Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Har du en link til hvor man kan avgi stemme?

Jeg vil også! :goodjob:

Var bare et forsøk på humor - i forhold til at i vårt samfunn kan du jo stemme på alt. Det finnes jo ikke den ting de ikke lager en "poll" på......

Men den gubben til vårt kjære LFC er ikke humor - det er rein spikka galskap.

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F... i hæ..... det går ikke an.

Det er ikke defensive vi trenger å være nå.

Mitt hjerte griner - det kan være at jeg tar feil vedrørende denne ansettelsen - men mitt hjerte griner læll - dette er ikke en LFC manager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F... i hæ..... det går ikke an.

Det er ikke defensive vi trenger å være nå.

Mitt hjerte griner - det kan være at jeg tar feil vedrørende denne ansettelsen - men mitt hjerte griner læll - dette er ikke en LFC manager.

he he, generelt sett er det jo farlig å trekke konklusjoner på forhånd. Det kan jo hende man tar feil som du skriver. Men i mine øyne er en defensivt orientert manager en typisk Liverpool manager...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og btw, jeg skal være ytterst forsiktig med å harselere over Hodgson som sådan. Det kan jo bli brukt mot meg dersom han skulle bli en suksess på Anfield. For defensiv eller ikke, det er vel fortsatt resultatene som er viktigst?

Nei - han er ikke og kommer aldri til å bli en LFC manager som en LFC manager skal være. Greit nok at vi har gjort noen feil der de siste årene, men denne.......... HUFF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Vi går, mildest talt, en spennende sommer i møte....

Huff og huff.

Det eneste positive jeg finner idag, er at de ihvertfall har ansatt en manager. Fattig trøst dog.

Nå gjenstår det bare å se hva som skjer med stjernene etter VM er over.

Bønna forsvinner til chelscum, forstå argumentasjonen hans den som kan. Rimelig sikker på at Mascherano forsvinner, enten Italia eller Spania.

StevieG og Torres blir på Anfield, tror jeg.

Får han £12M + penger inn fra salg, så har jeg faktisk større tiltro til Roy at han skal kunne forvalte disse på en bedre måte enn Rafa til tider viste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går, mildest talt, en spennende sommer i møte....

Huff og huff.

Det eneste positive jeg finner idag, er at de ihvertfall har ansatt en manager. Fattig trøst dog.

Nå gjenstår det bare å se hva som skjer med stjernene etter VM er over.

Bønna forsvinner til chelscum, forstå argumentasjonen hans den som kan. Rimelig sikker på at Mascherano forsvinner, enten Italia eller Spania.

StevieG og Torres blir på Anfield, tror jeg.

Får han £12M + penger inn fra salg, så har jeg faktisk større tiltro til Roy at han skal kunne forvalte disse på en bedre måte enn Rafa til tider viste.

gratulerer med ny manager! :) Han var vel et slags andrevalg - etter Souness! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Comeback av Souness. Det har hadde vært det helt store seffern.

Jeg håper vi klarer å beholde Mascerano. Bønna har jeg aldri helt blitt klok på uansett.

Tror også de to store blir, så får vi håpe at Carra finner tilbake til formen fra tidligere år.

Vi skal nok være fornøyd med å ha en manager overhodet vil jeg si. Nå gjenstår deg som er langt viktigere. Å få noen til å kjøpe vrakgodset Yanksa har klart å lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halmstad, Bristol City, Ørebro SK, Malmø FF, Neuchâtel Xamax, Sveits, Inter, Blackburn, Grasshoppers, FC København, Udinese, De forente arbiske emirater, Viking, Finland og Fulham.

Jeg har trua nå.. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.