Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Dette var skrale greier, innsatslaust og uinspirert heile laget, jammen godt for Lpool at det er mange kamper att...... :growl:

Innsats var det.. men de er ikke gode nok. 3-0 jaja 100% uttelling..

Lukter Leeds av dette :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsats var det.. men de er ikke gode nok. 3-0 jaja 100% uttelling..

Lukter Leeds av dette :rolleyes:

Nå nå.

Lenge igjen, Roger.

Og som du selv skriver, 100% uttelling.

Det er flere som kommer til å legge igjen poengene borte mot Shitty.

Btw, hva syns du vi skal gjøre med Masch?

Denne holdingen disse jallaspillerne fra Argentina har (ref Heinze og Tevez), hører ingensteds hjemme.......

Endret av PRH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Mascherano gjør er ikke bra. Gi han 4 månedslønner i bot, og selg til bøystbydende. Hadde klubbkassa vært full av penger, så ville eg latt han rotne på tribunen. Dessverre er klubbkassa i beste fall slunken.

Kampen i går er det bare å sette en stor strek over. Midtbanen henger ikke sammen, forsvaret lekker så ei sil, og angrepspillet fungerer ikke. Det lukter ikke akkuratt øvre halvdel av tabellen med klassespillere som Jovanovic, Lucas og N`Gog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok Liverpoolfansen må stikke fingeren i jorda og innse at stallen ikke er i nærheten av å være godt nok for å kjempe om gullet. I beste fall topp fire, men jeg tviler veldig sterkt - og det er ikke på bakgrunn av kveldens kamp. Tape på bortebane mot City kan flere gjøre.

nei, de er neppe gode nok for gullet, men det er langt frem. Som du skriver kan flere tape mot City, og Pool har til nå hatt det klart hardeste programmet av de presumptive topplagene. Hodgson har en jobb å gjøre, men selv om de også skal slite for topp fire, har de nok av tid, hvis de gjør de rette tingene...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som har tro på gullet i år.

Jeg ser på dette som en mellomsesong for å få stabilisert laget, få nye eiere på plass og kvalifisere oss til CL 3-4 plass (Chelsea, Arsenal, City og Liverpool). Tror faktisk ikke scum united blir blant de 4 beste i år - 5 plass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Mascherano gjør er ikke bra. Gi han 4 månedslønner i bot, og selg til bøystbydende. Hadde klubbkassa vært full av penger, så ville eg latt han rotne på tribunen. Dessverre er klubbkassa i beste fall slunken.

Kampen i går er det bare å sette en stor strek over. Midtbanen henger ikke sammen, forsvaret lekker så ei sil, og angrepspillet fungerer ikke. Det lukter ikke akkuratt øvre halvdel av tabellen med klassespillere som Jovanovic, Lucas og N`Gog

Yes. Bot som svir og fortest mulig ut av porten. Og ingen lykkeøskner som jeg har skrevet tidligere.

Yes Tequila: Liverpool har noe som ikke kan kjøpes for penger - SJEL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nå.

Lenge igjen, Roger.

Og som du selv skriver, 100% uttelling.

Det er flere som kommer til å legge igjen poengene borte mot Shitty.

Btw, hva syns du vi skal gjøre med Masch?

Denne holdingen disse jallaspillerne fra Argentina har (ref Heinze og Tevez), hører ingensteds hjemme.......

joda, var bare langt nede på mandag. Shitty består jo nesten bare av muskler, makan til panserforsvar..

Masch har jeg lyst til skal bli, han er viktig. Argentinere liker seg ikke England ser det ut som, men positivt at han ikke vil til en annen

engelsk klubb. Ble nesten kvalm når jeg så 6-0 målet til pengelaget i London. Han gikk jo bare etter penger, søplehue Yossi!!!

Å leie ut en spiller som har så bra blikk for spillet, og beholde Lucas.. dette skjønner jeg heller ikke!!

..noen må få kjøpt denne klubben snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuuuuu. Videre :rolleyes:

Jupp.

Etter en helræva førsteomgang, så flytter vi laget litt lengre opp på banen i andre.

Syns den siste halvdelen var ok faktisk.

Vi sliter big-time på midtbanen med Lucas og Poulsen. Blir sikkert skikkelig halleluja hvis de skal spille i PL.....

N'Goggen fortsetter og overbevise (ihvertfall meg) om at han ikke har noe å gjøre på dette nivået.

Syns også han burde sluppet til Pacheco og Babel mye tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er virkelig gode nyheter, Helge.

Så kan Javier råtne nede i Spania. Skjønner ikke hvem han skal erstatte i dagens Barca-lag, men men det driter jeg egentlig i.

Den bedritne oppførselen han har vist i høst, gjør at jeg ønsker han dit pepper'n gror!!!!! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kan Javier råtne nede i Spania. Skjønner ikke hvem han skal erstatte i dagens Barca-lag, men men det driter jeg egentlig i.

Den bedritne oppførselen han har vist i høst, gjør at jeg ønsker han dit pepper'n gror!!!!!

og som utenforstående skjønner jeg dette veldig godt. Å starte en enmannsstreik for å få viljen sin er utrolig barnslig og fullstendig uakseptabelt. Det vitner om manglende respekt og forståelse for hva en kontrakt faktisk innebærer. Egentlig kunne jo klubben saksøkt ham for kontraktsbrudd. Det er jo egentlig slik det BURDE være. Heldigvis oppfører Cesc Fabregas seg på en langt mer profesjonell måte! :thumbsup: Han kommer nok til å havne i Barca før eller senere han også, men først må Barca få nok penger til å kjøpe ham fri fra kontrakten! Og hvorfor gå dit når det eneste man oppnår er å bli sittende og råtne på en benk? Men det er vel ikke noe bedre de fortjener vis de griner seg til en slik overgang? Selvinnsikt er ikke den sterkeste siden hos mange fotballspillere.... sukk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.