Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Nok en klassiker i historiebøkene. Så kan Piscator putte på seg hvem briller han bare vil.

Hey hey!

Du har ikke sett brillene til Rune, DET har jeg! :P

Ja ja.

Frykta denne kampen. Vi kjører over Arse i 2x45 minutter, men 3 forsvarstabber + en god overgang av Londonlaget gjør at vi kun får 4-4........

Salford-søpla avgir ikke poeng i 3 av de 7 siste kampene, DESVERRE! :angry2::angry2::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en klassiker i historiebøkene. Så kan Piscator putte på seg hvem briller han bare vil.

he he, helt rettferdig resultat...! :angry2: Neida, naturligvis burde Pool vunnet dette klart, nå fikk vi en viss oppreisning for ranet i fjorårets CL, typisk nok i en kamp som ikke betød all verden for oss, men som kan vise seg å bli svært så avgjørende for Pool. Og MAKAN til kamp. Dette må jo være det beste oppgjøret jeg har sett mellom Pool og Arsenal, og det er ikke få! Og jeg trodde Arsenal skulle stjele dette på både 3-2 og 4-3, for Arsenal ble farligere jo lenger kampen varte. Tvilsom annulering av "scoringen" til Bendtner også. Og andre gang på to år at en Arsenal-spiller scorer fire på Anfield. Er det noen andre klubber som i det hele tatt kan skilte med firemålscorere der? Det eneste negative med denne kampen var at Arsenal ikke klarte å holde ut når de først tok ledelsen på tampen, og at ManU nå har alt lagt opp i hendene. Men uansett var dette propaganda for engelsk fotball, og Arsenal viste endelig den type effektivitet vi har etterlyst i hele år, eller kanskje i flere år for den saks skyld! :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Du forandret ditt forrige innlegg og visket ut: "slowly but shortly" SLOWLY JA men sikkert ikke SHORTLY!!!!!!!!!!!!! :P :P

Men jeg forstaar at Du ble lettet!! Man skal nok bli fornoeyd med det man faar (eller ikke faar) :angry2:

Fanken! Fikk du med deg den :lol: Fryktet for hva som skulle komme, så jeg fikk det litt travelt. :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda med de brillene - så ble dere overkjørt, det sier vel sitt? :)

De skal ha for effektiviteten, 4 avslutninger = 4 gåller.....

Minner meg litt om en viss cupkamp for ca 8 år siden. :P

Dette PL-mesterskapet har Rafa rota bort på hjemmebane....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... og Fulham eller husker jeg feil? :)

Du husker riktig, demensen har ikke inntrådd helt ennå. ;)

Men Fulham tok vi 3 poeng mot borte, så den er "grei" på en måte. Verre med Stoke. :)

Vi har 6 poeng mot Salford-gjengen og Chel$cum, men 2 mot Stoke? Hallo! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda med de brillene - så ble dere overkjørt, det sier vel sitt?

Jo da, Liverpool var imponerende spillemessig i går. Sjelden jeg har sett Arsenal så til de grader utspilt, ihvertfall i store perioder av kampen. Liverpool hadde et imponerende tenningsnivå (uten å bli overtent), og klarte å holde trykket oppe, mens Arsenal så ut til å spille i havnsøvne, bortsett fra i korte glimt. Men i disse korte glimtene så i jo hva som bor i dette unge Arsenal laget. 4-3 målet var jo en klassisk Arsenal-kontring der man kom på helhjertede løp over halve banen, der slitne Liverpool forsvarere ikke hadde sjanse til å holde følge, og der klassespilleren Arsjavin fullførte kontringen på det mest nådeløse vis. Ja, Arsenal var heldige sett kampen under ett, men med kamputviklingen hadde de jo nær stjålet alle poengene, og de ble jo bedre jo lenger kampen varte. Og kanskje det er noe av moralen her; man kan trykke på FOR hardt, og bli straffet for det. Jeg husker for noen år siden Arsenal tapte 4-2 mot Charlton (av alle lag..) hjemme. Det var enveiskjøring hele kampen og Arsenal skapte mer enn 30 målsjanser, mens Charlton scoret på alle sine sjanser...

Synd at Arsenal hjalp ManU med dette poenget, men Arsenal må jo spille sin egen fotball, og tenke på hvordan de skal utvikle sitt spill og sine ferdigheter. Sånn sett var jo gårsdagens kamp en glimrende "gjennomkjøring". Og husk at Arsenal også skal til OT før sesongen er over. Det kan jo hende de tar med seg alle poengene der, og likevel hjelper Pool. For dette Arsenal laget kan score mot - og slå - alle! Dette er ikke kjørt - enda... :) Kampen i går viste også at Arsenal kler dårlig å spille defensivt. Selv om man blir hardt presset er det eneste fornuftige svaret til Arsenal å gå til motangrep. Det er den eneste fotballen de behersker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey hey!

Du har ikke sett brillene til Rune, DET har jeg! ;)

Ja ja.

Frykta denne kampen. Vi kjører over Arse i 2x45 minutter, men 3 forsvarstabber + en god overgang av Londonlaget gjør at vi kun får 4-4........

Salford-søpla avgir ikke poeng i 3 av de 7 siste kampene, DESVERRE! ;):):blush:

Tja. "rednose" og kompani er ikke akkurat stabile for tiden, så et tap eller tre til er ingen umulighet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good news:

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19...=1&Parentzone=0

Tidenes britiske spiller; King Kenny, vil alltid være velkommen tilbake til Anfield.

Han har vært med en vinterdag før, og kan garantert tilføre Rafa & co noe "matnyttig". :blush:

Enda flere gode nyheter.

Sami som reservelagstrener:

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19...=1&parentzone=0

;)

Endret av PRH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at prisene ikke heves neste sesong, slik som noen av våre konkurrenter:

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19...=1&parentzone=0

:D

"Det betyr at det for første gang på mange år ikke blir noen økning i billettprisene på Anfield."

Kansje ikke så rart når dere har økt hele veien imotsettning til andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det betyr at det for første gang på mange år ikke blir noen økning i billettprisene på Anfield."

Kansje ikke så rart når dere har økt hele veien imotsettning til andre...

Vis meg en klubb som ikke har hatt prisøkning de siste sesongene? (frem til før "finanskrisa")

Dog har de kun vært marginelle for LFC iforhold til f.eks. London-klubbene uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.