Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Må ikkje selga Alonso nei :) På tide det skjer noke på overgangsmarkedet nå,få inn Silva/Villa eller aller helst begge to :)

Må også få inn nye eigare.

http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbf_henv/ht...illett/6572729/

Endret av Ivar Magne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ender vel med at Liverpool blir kjøpt opp av en rik araber eller russer... om det vil gjør saken noe bedre å bli et nytt Chelsea eller ManC..! :)

Arsenal er jo per i dag meget solvente, og regnes for å være den britiske klubben med best økonomistyring, der gjelden kun er bundet med sikkerhet i fast eiendom (stasionanlegget) og ikke andre lik i lasten som går ut over driften. Men der er det jo også noen slanger i paradiset. Faktisk er det både en russer og en amerikaner i eiergruppen, og vi goonere er meget skeptiske til hva som skjer i ledelsen, og frykter at man skal oppleve det samme som Liverpool nå opplever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til "den gamle dame", Andrea:

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20059&zone=1

Ordet skandale ligg i lufta om dette vert noko av. Trur denne overgangen daua flatt med trenarbyte, Ferrara er neppe interessert i ein fotballspelar som "må trene i timesvis for å ha utbytte av ei treningsøkt". Ranieri derimot kunne nok tykt at Dossena er ein triveleg kar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet skandale ligg i lufta om dette vert noko av. Trur denne overgangen daua flatt med trenarbyte, Ferrara er neppe interessert i ein fotballspelar som "må trene i timesvis for å ha utbytte av ei treningsøkt". Ranieri derimot kunne nok tykt at Dossena er ein triveleg kar.....

Nuvel. Dere gav oss en god pris for Momo Sissoko. :lol:

Tipper vi får rundt £4M for Andrea (er det bare meg, eller er det flere som stusser over "gutter" med jentenavn....). :lol:

Når det gjelder vår økonomiske situasjon, så blir vi aldri noe nytt Chel$cum eller Shitty, unge hr Johansen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barry valgte pengene, det må han jo få lov til selvfølgelig, men ambisjoner om å vinne noe kan han jo ikke ha....

Vel L'pool er vel ikke akkurat klubben som soper inn trofeer for tiden ( lolgerrard 0 - Giggs 11) og apropos trofeer, det begynner å bli fullt i hall of fame, kansje vi kan leie the kop og stille ut der eller? ser dere er i trøbbel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

"Dagens" rykte:

Fergus sikler på Torres (who can blame him), og skal visstnok være villig til å by £40M.

Nesten verre enn gårdagens, hvor Real Madrid verdsatte Robben til like mye som Xabi.

Tja, selv om Torres sier at han ønsker å bli, hvis eierne finner ut at de vil cashe ut Torres for å betale ned noe av den enorme gjelden er det vel ikke så mye han eller dere får gjort? Derfor er der vel litt farlig å le av disse ryktene uansett hvor ville de virker per i dag...? Jeg ville tvert i mot vært ganske bekymret jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

£18.5M for Glen Johnson (ref Liverpool.no)????

Si meg, har det rakna helt Rafa?

Han er ikke bedre enn hva Alvaro er.......... Dossena til Juve for £6M derimot - JA TAKK PLEASE! ;)

Greit at vi ikke må ut med allverden da Pompey fortsatt skylder oss endel £ for Timmy, samt salg av spillere som de 2 ovennevnte. Men men......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonomi har aldri vært din sterke side, Rune.

Vel, jeg vet i hvertfall såpass mye, at dersom jeg hadde hatt 600 millioner i gjeld (eller kanskje det er enda mer?) hadde jeg neppe fått låne nesten 200 millioner til uten relativt stor sikkerhet. Kan man si at en slik forutsetning er tilstede her? Og en ting er å klare å "lure" noen til å låne deg disse pengene, en HELT annen ting er om det er særlig lurt for din egen del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sat**. :angry2:

Både begynner og avslutter borte......

Terminliste Premier League 2009/10

August

15 Tottenham Hotspur B

19 Stoke City H

22 Aston Villa H

29 Bolton Wanderers B

September

12 Burnley H

19 West Ham United B

26 Hull City H

Oktober

3 Chelsea B

17 Sunderland B

24 Manchester United H

31 Fulham B

November

7 Birmingham City H

21 Manchester City H

28 Everton B

Desember

5 Blackburn Rovers B

12 Arsenal H

16 Wigan Athletic H

19 Portsmouth B

26 Wolverhampton Wanderers H

28 Aston Villa B

Januar

9 Tottenham Hotspur H

16 Stoke City B

26 Wolverhampton Wanderers B

30 Bolton Wanderers H

Februar

6 Everton H

9 Arsenal B

20 Manchester City B

27 Blackburn Rovers H

Mars

6 Wigan Athletic B

13 Portsmouth H

20 Manchester United B

27 Sunderland H

April

3 Birmingham City B

10 Fulham H

17 West Ham United H

24 Burnley B

Mai

1 Chelsea H

9 Hull City B

Tur er forresten bestilt. 20-23 november og Shitty hjemme på The Home of Football - Anfield. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sat**. :D

Både begynner og avslutter borte......

Terminliste Premier League 2009/10

August

15 Tottenham Hotspur B

19 Stoke City H

22 Aston Villa H

29 Bolton Wanderers B

September

12 Burnley H

19 West Ham United B

26 Hull City H

Oktober

3 Chelsea B

17 Sunderland B

24 Manchester United H

31 Fulham B

November

7 Birmingham City H

21 Manchester City H

28 Everton B

Desember

5 Blackburn Rovers B

12 Arsenal H

16 Wigan Athletic H

19 Portsmouth B

26 Wolverhampton Wanderers H

28 Aston Villa B

Januar

9 Tottenham Hotspur H

16 Stoke City B

26 Wolverhampton Wanderers B

30 Bolton Wanderers H

Februar

6 Everton H

9 Arsenal B

20 Manchester City B

27 Blackburn Rovers H

Mars

6 Wigan Athletic B

13 Portsmouth H

20 Manchester United B

27 Sunderland H

April

3 Birmingham City B

10 Fulham H

17 West Ham United H

24 Burnley B

Mai

1 Chelsea H

9 Hull City B

Etter hva jeg kan se har dere bare fått vanskelige kamper... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F... skal det ingen ende ta :D

Ikke nok med at jeg hadde ei dårlig lakseuke, men midt i uka fikk min fiskekompis (LFC supporter selvfølgelig) melding om at Alonso var solgt til Arsenal. Var rimelig lettet når jeg kom tilbake til samfunnet og så at det ikke stemte.

Nå er det slutt. Alonso og Mascherano STAYS!!!

Og Herr Ørud - nå ville jeg stoppet hadde jeg vært deg. Det finnes verre ting enn ganning....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.