Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Fy f... hvor det var deilig.

Kona og svogeren min tror nok jeg er spinnhakkende galen (ble litt juble og dansing på stuegulvet i går kveld), men :lol:

Det her gjør at kampen mot Tottenham om vel en uke, blir enda MER - og gjett hvem som er der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kampen var ett stort gjesp betyr vel lite når 3 poeng sikkres. Seier er seier! Syntes forøvrig det bør være skremmende at scoringen igjen kommer tilfeldig.

Når det er sagt, så er det uansett sterkt å vinne borte mot Villa. Fint dere gav oss litt pusterom ned til røkkla, så kan vi konsentrere oss om United og Chelsea! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff........ begynner å bli nervøs for helgens kamp. Har gledet meg til å reise i månedsvis.

Noen som vet noe om ståa rundt kampene til helgen (vet at de to midtukedonaldduckturneringskampene ble avlyst).

Skal du over til Spurs-kampen, Teq?

Er rimelig sikker på at den kampen går som planlagt. Merseyside ligger nærmere kysten enn hva tilfellet er med f.eks. møkkabyen 5 mill lenger øst.

God tur, og husk varme klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt problemer med å vite hvordan vi skal ta oss til og fra Mekka fra møkkabyflyplassen og litt bekymret for varmblodet spanjols prestasjoner i kulda.

er ikke flyplassen i Manchester stengt på grunn av snøen? hjelper jo lite om kampen går dersom dere ikke klarer å lande på koksholmen...! :)

og det blir ikke finklær som blir pakket

og er jo helt enig at Liverpool-drakt (og annet supporterutstyr for den klubben) ikke er å betrakte som finklær... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp skal på Spurs kampen og det blir ikke finklær som blir pakket ;)

Bare litt problemer med å vite hvordan vi skal ta oss til og fra Mekka fra møkkabyflyplassen og litt bekymret for varmblodet spanjols prestasjoner i kulda.

Skjønner deg godt.

Komme seg fra Salford-flyplassen til Merseyside er enkelt. Flytog. ;)

Evt så har du National Express (buss).

Er det flere av dere så er taxi også et alternativ.

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tog bort også får vi se hvor god tid vi har mandagsmorgen om vi spanderer på oss en taxi.

Men nå forstår jeg deg rett at det er enkelt med tog, og at det er direkte. Det var ihvertfall det jeg fant ut.

Tog går fint, men du går ikke til stadion. Ta en taxi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tog går fint, men du går ikke til stadion. Ta en taxi ;)

Gikk til og fra sist - kjempe ok og kjekt å se.

Nå er det buss. Vi har egentlig bestilt full pakke tur denne gangen, men han som behandlet vår bestilling tok seg ferie, så når han var tilbake så var det vi hadde bestilt utsolgt, så vi måtte ordne fly og transport til og fra flyplassen selv. Resten har vi gjennom reiseselskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yippi ya ya, yippi ya! :)

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=22872&zone=1&parentzone=0

Hvis det i tillegg stemmer at vi får £2M for Voronin, så tar jeg av meg hatten. ;)

Jepp skal på Spurs kampen og det blir ikke finklær som blir pakket ;)

Bare litt problemer med å vite hvordan vi skal ta oss til og fra Mekka fra møkkabyflyplassen og litt bekymret for varmblodet spanjols prestasjoner i kulda.

Drar dere over uansett, Teq?

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=22871&zone=1&parentzone=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kampen mot Tottenham bekreftet avlyst :)

Får håpe at Tequila og familien ikke har reist (hvis de har kjøpt gjennom Ving, så ordner det seg).

En annen kompis hadde ordnet alt sjøl, og ryker på noen lapper på en flybillett de ikke får brukt. Samt en meget skuffet sønn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kampen mot Tottenham bekreftet avlyst :)

Nesten utrolig at de gjør det så tidlig... æsj, vi trenger liksom ikke et tettere program med den lille stallen vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten utrolig at de gjør det så tidlig... æsj, vi trenger liksom ikke et tettere program med den lille stallen vi har.

Det er faktisk ikke baneforholdene som gjør at så mange kamper avlyses, men de trafikkale problemene de har for øyeblikket.

Skjønner godt at de velger denne løsningen, fremfor at flere hundre tusner skal "unødig" ut på reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke baneforholdene som gjør at så mange kamper avlyses, men de trafikkale problemene de har for øyeblikket.

Skjønner godt at de velger denne løsningen, fremfor at flere hundre tusner skal "unødig" ut på reise.

Satse på at vi har Maxi på plass da, når kampen engang skal spilles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.