Gå til innhold
Fiskersiden

Tidligfiske Bjøra 2011


Nils Master
 Share

Recommended Posts

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja :( kom igjen nooen!! må da værra noen som har 1 ledig plass?? enten fra namsos,steinkjer eller som kjører forbi grong???

jeg kjører vel oppover søndag... fra trondheim.. vi har hvertfall 2 plasser i bilen.. ting er ikke helt sikkert, men det virker som det blir tur... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jakt ! :)

Og gjør som Stordalen. Ta med potetmel for rævaballene ! Blir sikkert noen timer i båt B)

Send gjerne en MMS når/hvis den første kommer på land. Så slipper man å sitte klistret på tråden i hele helga. Dere tar vel den første i år også tænke æ.

Steike, sesongen er snart igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få kort til fiske i bjøra 20-22 mai eller er alt bortleigt? Noen som vet hvem jeg kan kontakte?

Det går nok helt greit å få kort på Himo-Rodum tenker jeg. Båtfiske er det nok verre med.......

Det er vel på sin plass å dempe forventningene litt også nå tenker jeg, sånn helt på tampen, før avreise.

Laksefangst i Bjøra i mai er, etter mitt syn, en ren bonus. Jeg forventer slett ikke å få den minste kjenning med fisk, men man er i det minste i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har de siste hjemmesnekra wobblerne fått den avsluttende lakkfinnishen. Go-Pro HD actionkamera med undervannshus er kjøpt inn. Bagen er pakket.

Kort sagt: Jeg er klar!

Dersom du får festet det på en laks og får filmet fra laksens POV når den tar har du i hvertfall unike bilder ;-)

Gleder meg til film - GoPro produserer gode bilder. Har bestillt en rekke tilleggsfester til mitt som skulle ankomme postkassen omtrent nuh, så vi håper på spennende bilder fra flere vinkler i år da flere av de andre laksekompisene også har handlet... Har også rigget noen stenger og ymse andre fester for kveitefiske også så nå håper en bare fritiden plutselig renner inn dørene...

Stoler på deg, Master Nilsen, du ahr jo levert gode filemer og bilder før, men altså..... som sagt.... du har karantene til ca 2. juni....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.