Gå til innhold
Fiskersiden

Forbrukerforum VS Rubrikkanonsene


Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

slapp nå av :) Var ikke noe sosialisme som bestemte dette, ren og skjær kaptalisme og fremdtismmålrettet strategi

OK... jeg som trodde at det var fordi brukerne her inne ville ha forbrukerforumet tilbake at det var derfor det skjedde... men det lå mer bak altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge feedback systemet blir brukt, ser vi at det ikke brukes går det på bekostning av forbrukerforumet og.

Det er mulig at jeg er treig og innrømmer at jeg aldri har benyttet rubrikkannonser for kjøp eller salg, men suksesskriteriet det tillegges så stor vekt for at forbrukerforumet skal ha eksistensgrunnlag er at "feedback" (på godt nynorsk) brukes. Hva er forskjellen om det gis "feedback" på Annonserubrikker heller enn Forbrukerforum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at jeg er treig og innrømmer at jeg aldri har benyttet rubrikkannonser for kjøp eller salg, men suksesskriteriet det tillegges så stor vekt for at forbrukerforumet skal ha eksistensgrunnlag er at "feedback" (på godt nynorsk) brukes. Hva er forskjellen om det gis "feedback" på Annonserubrikker heller enn Forbrukerforum?

Forskjellen er at brukerne selv dømmer hvem som man kan handle med og stole på. Det var ett helt likt system som var ment for rubrikkannonsene også. Dette for at vi (les fiskersiden.no) ikke skal ha noe ansvar eller måtte bruk tid på tvister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.