Gå til innhold
Fiskersiden

Forbrukerforum VS Rubrikkanonsene


Recommended Posts

Støtter nåværende løsning. Kjapt, oversiktlig og ferskt.

Virker som folk savner det sosiale i salgstrådene.. :thumbsup:

Det geniale med forbrukerforum var vel mulighetene for rask feedback og det at det var lettere å kommunisere.Det at mange slengte seg på å spurte/diskuterte tror jeg gjorde det lettere for mange å bestemme seg.En skravlebøtte av en gateselger vil nok selge mere brus enn en brusautomat. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen her som har satt en slutt på den "gode samtalen". Hvis det var vanskelig å lese mente jeg å skrive "dere må bare fortsette denne tråden, vi ser hva dere skriver. Men i dag, i morgen eller på søndag kommer det ingen ny løsning ei kommer forbrukerforumet tilbake. Vi hører og ser hva dere skriver, men fordi ett knippe mennesker VIL ha en ting, er det ikke dermed sagt at de får det. Mange syns i kontrast til dere i denne tråden at det var ett fint tilskudd. Vi tror og håper at det systemet vi venter på vil løse alle sine problemer. Det er mer intregert, det er feedback og score på selger/bruker. Ergo slipper vi å leke bøddel hver gang noen ikke mottar varer og/eller ikke gjør opp for seg. Vi syns ikke det er en hyggelig jobb. En del av sannheten som ikke nevnes så mye er vel at flere "glemmer" å sjekke innom når de ikke får en konstant påminnelse ved nyt svar i en salg/kjøps tråd. Prøv å bli flinkere til å svippe innom når du logger på så kanskje det ikke er så galt alikevel. Og hvem vet hva fremtiden bringer. Noen ganger går det oppoverbakke før det går lekende enkelt ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer og selger lett i andre fora om det skulle være nødvendig. Men, jeg synes forbrukerforum også hadde andre spennende ingredienser, spenning, litt hype, litt læring osv. Dette kan jeg ikke se kan gjennskapes i Ebay eller Finn -aktig form. Skulle det likevel bli slik, skal jeg være den første til å rope Hoooorrahh!

Ps. At jeg er positiv har selvsagt sammenheng med at jeg ikke har opplevd alle de problemene som det er beskrevet at forbrukerforum skapte.

Ingen her som har satt en slutt på den "gode samtalen".

...vi ser hva dere skriver. Men i dag, i morgen eller på søndag kommer det ingen ny løsning ei kommer forbrukerforumet tilbake.

Slik jeg forstår, kan det ikke sies tydeligere og dermed var dette siste fra meg (-i denne saken..).

Ps.2 jeg er like blid og gleder meg til sommeren :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel temmelig tydelig hva flertallet her vil, så det knippet du da refererer til antar jeg da er de som synes det er bra det er slik det er, altså admin og moderatorer :thumbsup:

Flertallet i en tråd er langt i fra flertallet.

Det blir som når vg.no kjører avstemming og sier "Norges befolkning mener: xxx" det er ikke Norges befolkning, det er de som gidder å klikke på slike avstemminger og som gidder å lese vg på nett.

Uansett er jo svarene egentlig gitt over her, og man får vente å se hva som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det må som alltids inn med tskje. Prioriteringer, og første prioriteringen nå er ikke å sette i gang forbrukerformuet igjen. Andre ting er viktigere og sånn blir det. Med mindre en skriver ut en sjekk på 30 000mnd og dikterer hvordan han vil ha det, en sjef. Adressen og betalingsinfo kan fås på mail, så kan du fortelle og kreve hvordan akkurat du vil ha det :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbrukerforumet åpent, bruk feedback på kjøp salg, ikke kom til oss med hvem som ikke betaler, sender osv. Ikke vårt ansvar. Takk og håper "alle" er fornøyd nå. Rubrikkannonser er deaktivert. God kveld

Nå var du søt remy :thumbsup:

Ikke for å strø salt i såret, eller vri kniven, men må rubrikkannonser deaktiveres fordi om forbrukerforum er åpnet ?

Kan vel være en glimrende mulighet til å se hvor det er aktivitet hvis begge er åpne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.