Gå til innhold
Fiskersiden

Forbrukerforum VS Rubrikkanonsene


Recommended Posts

Synes eierne av siden at rubrikanonsene fungerer slik dere så det for dere? Selges det like mye som det gjore på Forbrukerforum? Selv var jeg innom og så på ting som var lagt ut for salg under forbrukerforumet, men nå blir det ikke så følger like mye med... Det er også slik med wobbler auksjonene, blit borte! Noe som var de mest aktive tingene som skjedde her inne på vintern. Jeg med flere savner denne muligheten, og ja, det er mulig og kjøre auksjon under rubrikanonser, men tungvint og ikke så lett da ingen orker og gjøre det lengre.

Muligheten for og bruke forbrukerforumet til Auksjonstråd kansje? Eller va skal til for å få igjenn Forbrukerforumet?

Alle som vil ha igjenn forbrukerforumet kan gi sin stemme her...

Kay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg irriterer meg over at annonsene kommer over den boksen som viser nye innlegg. Det var så greit å kunne se siste aktivitet med en gang man kommer på forsiden. Nå må jeg scrolle, og det er MYE ARBEID, hehe! :) Er det mulig å endre på hvor de der boksene dukker opp, eller er det en global innstilling?

Endret av Martins
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hadde vært interessant å høre fra de som ba FS om å legge ned forbrukerforumet også.........

På tross av hardnakkede rykter tror jeg ikke noe på at det er Mubarak som står bak dette, og om det er det - så virker han å være på glid :)

Et alternativ kunne jo være å legge auksjoner rett inn i wobblertråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.