Gå til innhold
Fiskersiden

Får delt stanga!!! YEAHH!!!!!!!


fiskematre
 Share

Recommended Posts

Var litt uheldig på en fisketur og mista den ene delen av stanga i sjøen, satte den på igjen og tenkte ikke mere på det, men problemet kom da jeg skulle ta stanga fra hverandre igjen. Den satt bom fast!! Har prøvd masse forskjellig, men ingenting fungerer!!! Utrulig irriterende!!! Blir evig takknemmelig vist noen har tips til hvordan få den fra hverandre!!

** flyttet av laksefiskern **

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrulig sammentreff fiskematre! Jeg var også på sjøen i dag og kasta toppdelen av stanga. Tenkte at der knakk den møkka! Siden den bare hadde glidd av satte jeg den seff SKIKKELIG på. Nå sitter den som ku... i kram snø! Jeg har prøvd å hale å dra,vri,etc .Hakke nærver til å prøve mer før i morra. BTW:fikk ikket flass heller[} :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riste i fem minutter tror jeg ikke funker, da stanga har vært sånn i over 1 uke, og har vært på sikkert 5 turer å fått ristet den...

Veldig fint med tips til hvordan unngå dette, MEN DET HJELPER LITE NÅ!!! hehe..

Nå står frosne grønnsaker for tur.. Ellers blir stanga lagt i saltvann ved neste fisketur..

By the way... Hva er holken?? der hvor de koples sammen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du sliter nå Matre [ :D ]

Jeg har ei berkley slukstang som satt seg fast for tre år siden. Jeg har prøvd alt, men dritten sitter like fast[xx(] Jeg tar den frem med jevne mellomrom og prøver alle "kjerring" rådene igjen og igjen, men den rikker seg ikke. Eneste posetive er at det er en god grunn til å kjøpe nytt. Har du prøvd å først fryse ned hele holken, og så ta varmt vann på hunn holken[?]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Østmarka

Du kan prøve noe som heter Rost off ice ett produkt som er megakrypende for ting som sitter fast,den løser opp alt som er alkalisk ect. det burde virke ...kan sende deg en boks det er bare å sende en PM[ :D ]

Har prøvd det på div bolter på biler som har sittet bom fast og det funker faktisk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av kaospiloten

sitat:Opprinnelig postet av Østmarka

Du kan prøve noe som heter Rost off ice ett produkt som er megakrypende for ting som sitter fast,den løser opp alt som er alkalisk ect. det burde virke ...kan sende deg en boks det er bare å sende en PM[ :D ]

Har prøvd det på div bolter på biler som har sittet bom fast og det funker faktisk......

Hehe takk for supporten[ ;) ]men det funker meget bra ..ganske dyr også.Men har en del av det da...ler[ B) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av fiskematre

MP: Har prøvd med forskjellige "grove" gutter. Ingenting hjelper... :D men Svenna og Øystein: Skal det varmes/kjøles lenge???

Har nå også prøvd skiftesnøkkel og hammer.. Ja var rein frustrasjon og kanskje ikke så lurt..

Ikke varm lenge, da tuvider hann-holken seg oxo. Prøv under rennende vann og vri/dra samtidig. Gjenstridig den pisken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.