Gå til innhold
Fiskersiden

Bytte navn på FS?


Sigve A
 Share

Recommended Posts

Hei folkens!

Går det ann å bytte navn på fs? Jeg vil ha noe kult og nytt, ikke bare det kjedelige navnet.. :thumbsup:

Kan eventuelt moderatorene gjøre det? :)

Mvh Sigve Arntzen

Hehe, hva med Rødreven ? Eller Minken ? Passende navn oppi elva det :)

Reven, Silver, Sløverævva, Sølvreven, Silverfox er opptatt dessverre :blush:

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, policyen er å la de som har nick evt bytte til sitt døpenavn. Ellers ikke. Vi har et ønske om at flest mulig benytter døpenavn da det skaper bedre relasjoner.

Forøvrig synes vi navnet ditt er kult. Du har hørt det mange år mer enn oss slik at du går lei av det lenge før vi gjør ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, policyen er å la de som har nick evt bytte til sitt døpenavn. Ellers ikke. Vi har et ønske om at flest mulig benytter døpenavn da det skaper bedre relasjoner.

Forøvrig synes vi navnet ditt er kult. Du har hørt det mange år mer enn oss slik at du går lei av det lenge før vi gjør ;-)

Då måtte det blitt slik at ditt navn var så kjendt at det tiltrakk seg sponsorer bedre enn dagens navn, Sigve, og , jammen skal ein dre opp mange i specistørrelse før ein vert registrert. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, policyen er å la de som har nick evt bytte til sitt døpenavn.

Mhm, merket godt resultatet av dette en kveld jeg var pålogget og en skjeggape fra Langesund nevnte "trykk F5". Det var ikke akkurat navnet fra folkeregisteret som var blitt gitt meg i løpet av natten, men heldigvis bærer jeg over med både skjeggaper og simlesamlere. Man gjør sånt når man vokser opp blant banjoer. :fish:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, merket godt resultatet av dette en kveld jeg var pålogget og en skjeggape fra Langesund nevnte "trykk F5". Det var ikke akkurat navnet fra folkeregisteret som var blitt gitt meg i løpet av natten, men heldigvis bærer jeg over med både skjeggaper og simlesamlere. Man gjør sånt når man vokser opp blant banjoer. :fish:

Policyen for ikke-forespurte-bytter er selvsagt en heeeelt annen.... ;-)

(Der kan vi f.eks bytte til et navn som automatisk assosieres med brukeren likevel til tross for at han har et annet nick...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør Laksebørson jr ? :-P

Du kan jo registrere deg på nytt da, men unngå noe fjortis-nick isåfall - med risiko for at du vil bytte en gang til.

Jeg syns også at et navnerelatert nick er det beste.

Vi oppfordrer vel ikke til å bryte forumreglene og opprette ny bruker?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.