Gå til innhold
Fiskersiden

Boilie etter Stam?


Hauben
 Share

Recommended Posts

Vanlig bifangst ved karpefiske når vi fisker i elv i Frankrike i hvertfall. Men om det er bedre enn mer tradisjonelle stam agn vet jeg ikke. Verdt et forsøk :)

Er i grunnen bare for skøy,men alt må jo prøves he he,enkelte plasser jeg fisker Stam på blir jeg plaget mye av Flire og små Ål,derfor jeg tenkte å gi det en sjangse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen artikler om boilies etter stam fra England. Avkroken hadde vell en chub-range eller chub-boilie på forhåndsbestillinga i år også. Tror ikke det skal være nødvendig med noe særlig forhåndsfôring. Har brukt mange forskjellige paster etter stam og buk som fanger godt på første dag uten fôring. Så lenge det lukter mat så vil det nok ganske garantert fange stam.

NB: Husk korte hair :)

Endret av gullfiskern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen artikler om boilies etter stam fra England. Avkroken hadde vell en chub-range eller chub-boilie på forhåndsbestillinga i år også. Tror ikke det skal være nødvendig med noe særlig forhåndsfôring. Har brukt mange forskjellige paster etter stam og buk som fanger godt på første dag uten fôring. Så lenge det lukter mat så vil det nok ganske garantert fange stam.

NB: Husk korte hair :)

Enig.Stam tar nok boilies med en gang.

Du er ikke redd for at boiliene skal rulle bort? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.Stam tar nok boilies med en gang.

Du er ikke redd for at boiliene skal rulle bort? :)

I grunnen ikke,er ikke mye strøm på plassen.og jeg har tatt høyde for stigning i vannstand.Plassen lar seg fint fiske fra flere steder i grunn,så er ikke ille nervøs for at noen andre skal sette seg akkurat der jeg har planer om å sitte,og gjør noen det,er det mulig å flytte på de!!??!!

He he!!!

Endret av Hauben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.