Gå til innhold
Fiskersiden

Sognefjorden revisited


Oz
 Share

Recommended Posts

ca pris :)?

Hør med gutta på Campelen. De fikser muligens en sweet deal for deg. Jeg kan i alle fall varmt anbefale stengene! Vi fisket dem med 40, 65, 70, 100 og 150 grams sandeeljigger, og de fungerte aldeles utmerket til det. Fine å kjøre fisk på er de også. Har tidligere brukt triggerutgaven til dorging (etter asp i Øyeren) og disse kan også anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man kjøpt 100 og 150g variantene i Norge? De må jo være ypperlige!

Ja, de er nye av året. Selv fisket jeg mest med 40 og 70 grams variantene. Prøvde endel kast med 150 grams-jiggen også, men fikk ikkeno på den. Blir slitsomt å fiske med den i lengda :). De nye størrelsene, spesielt 150 grams-utgaven, er endel tjukkere i gummien enn de gamle. Generelt mer biffiga. Heldigvis påvirker ikke dette gangen i dem, de er fremdeles like utrolig delikate å se på i vannet.

Problemet med sandeel-jiggene, spesielt de små, er at de synker utrolig sakte. fisker man som vi gjorde, på 40 - 60 meters dyp tar det tid før de når bunn. På den annen side fisker de også svært effektivt på vei ned, så alt i alt er det kanskje ikke noe stort problem :D Campelen har, såvidt jeg vet, et godt sortiment av disse i hyllene. Send dem en PM, og boksen din er snart full av digge jigger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott rapport som vanelig :unsure: Takk for turen og alle de fornuftige samtalene..hehe

Helsike! Hadde dere fornuftige samtaler mens jeg sov? Synd jeg gikk glipp av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.