Gå til innhold
Fiskersiden

Nidelva 2011


Kay-Arne Olsen
 Share

Recommended Posts

Etter en dålig start førstedøgnet på Kroppan og ti timer med Fossekallen fiskeklubb på Leirfossen klarte jeg og Ståle og kroke en flott laks på roinga! I syvtiden på morningen 02.juni ble årets første laks på meg kroket på en EP wobbler. Laksen var 96cm og 10,3 kilo ;-)

10v1.jpg

14v1.jpg

Neste rodøgn er 21.06 så håper det har kommet litt mere laks til da!

Endret av Olsen77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Tror det var 4stk på rød Peson og en på den store røde Varalaen lik den du har te reprasjom for mæ.... Har Fossen i mora Henrik, så da bli det laksefest...

Jeg kan rydde kalenderen, om du trenger en til å ta av rusk og rask (det er jeg flink til :D )...........Dessuten kan jeg være vennen din, farken ræ¤#% er til salgs for mindre enn en tur i strupen nå :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjem og søv noen timer, så langt har det vært rolig på Fossen, vi har fått en på 8 på mark, mista en på mark i samma størrelsen, samt at en meget bra fisk tok repern over brekkanten ne te Stryket og retta ut alt av krok. Gikk noen fisk i kveld, men vært rolig på balsabitan, og æ har rodd ja, rodd og rodd. Får satse på at det kommer opp noen flere fisk i natt som er litt huggvilig på moraskvisten.

Det er greit at det postes fangstrapporter med fangst her ja Sigve, men ikke noe diskusjonstråd og bomtur tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det laks i dag å! Jeg og Ståle rodde på hver vår laks til et par av damene i Fossekallen Fiskeklubb før vi tok oss sjøl en på seinkvelden her, ned å prøv og få en til i morgen tilig, så rapport og blider kommer utpå dagen :thumbsup:

Bra jobbet Kay. :thumbsu:

Husk varmedress.!

Endret av Nidelva.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21.06.2011 ble en godt døgn på Leirfossen. Fossekallen Fiskeklubb hadde døgn og vi ror og hjelper til som vanlig. De to første døgnene i Juni ble mager med kun to laks tatt på mark for klubbmedlemene. I går løsnet det litt på roinga og Jeg og Agnes fikk en på første turen på elva. Laksen var 8,9 kilo og tok en Armas wobbler.

20v1.jpg

21v1.jpg

Så gikk det noen timer med et par laks mistet, fisken går utom brekkanten og ned til Stryket... Men utpå kvelden ror Ståle på en fin laks på 6,7 kilo til Toril. Laksen tok en Peson wobbler.

22v1.jpg

23v1.jpg

Etter kl 22.00 fisker vi som hjelper til med fisking, matlaging og roing, og rett før midnatt ror Jeg på en fin laks på 100cm å nøyaktig 10kilo, Ståle passet stengene. Denne laksen tok en Riko wobbler. Det var nr to i år og snittet er nå 10,15 kilo :-)

24v1.jpg

25v1.jpg

Nå blir det noen dager hvile før neste rodøgn som er 28.06 på Kroppan...

Endret av Olsen77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.