Gå til innhold
Fiskersiden

Norge i ett nøtteskall


Karleif
 Share

Recommended Posts

Ja, hva skal man si ?? Det som er merkelig er at flere andre land i verden, og med betydelig dårligere økonomi greier å få disse farktøy ut der de skal være. Kjenner det selv på kroppen da å være reddningsmannskap ombord på slike båter er min opprinnelig utdannelse. Tror ikke noen av de gutta ombord setter pris på å bli utdannede til formålet, for så å bli landfaste, samtidig at mar ser behovet for å være til stedet er prekær.

Politikerne er flinke til å komme med nye regler og lover her og der-ivrig er de også-men å bevilge nok resurser til noe så viktig som dette har de ikke hode til. Jeg har bare ett ord : Skam !!!,en det er vi som burde skamme oss, da det er vi tros alt som velger disse udugelige representanter og forvaltere.

Båtene burde nå på sommeren vært i konstant patruljering,med tanke på sikkerhet og for å forvalte reglene , samt og ikke minst av respekt til menneskene som har valgt det yrke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordring: Send protest da. Hjelper så lite at vi gremmes her på et debattforum.

Jeg gjør selvfølgelig mitt, da slike hendelser irriterer meg faktisk, især når det står så mye på spill . Protest uten handling er å sammenlikne med ett egg uten plomme og egentlig burde man la være å stemme en gang for alle og ved neste korsvei. Problemet med utfallet er at den gjengen med forvaltere som er på plass nå , fortsatt kan bli sittende om vi la være å stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.