Bernt N Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 (edited) Hvis noen av dere skal på Lillestrøm, er det bare å stikke innom standen for en hyggelig prat og gratis vaffel Vi står ved kastebassengene under "HOOKED" flagget. Der er det også en liten konk om å tippe vekta på en SØ, hvor vinnern stikker av gårde med en boks fluer i fra Midtgård (midgardflyfish.com). Sees! Mvh Bernt Edited April 13, 2012 by Bernt N typo - som vanlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenna Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 Da sees vi kanskje på søndag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian N E Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 Var innom messen igår, kjente vaffelukta , men rakk ikke bortom dessverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BGA Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 Tar en svingom innom på søndag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hafnor Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 fiskeriet er der også og lover gode tilbud til alle FS medlemmer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted April 14, 2012 Author Report Share Posted April 14, 2012 Halloisen folkens Her er et lite bildegalleri fra i dag ; http://hkd.co/IJgULd I morgen er vi på plass igjen - stikk innom hvis du har tid. Alltid gøy å treffe forum folk! Bernt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 wow, Bernt, en drøm vi aldri har realisert. Nesten så jeg burde komme innom dere i morgen. Har mye triks å gi, kanskje vise noen nye teknikker i bassenget Får jeg vaffel om jeg kommer. Ikke minst, ordner du en billett til meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted April 15, 2012 Author Report Share Posted April 15, 2012 Vafler skal du få og bassenget er klart! Verre m gratisbilletter dessverre :/ Messa i år er bedre enn i fjor , det er i allefall konsensus ute blant folk. Stinn brakke i går Velkommen innom ! B Link to comment Share on other sites More sharing options...
potbelly Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Var der Bernt på fredag, men som vanlig bommet jeg grovt. Tom for vaffelrøre selvfølgelig...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted April 15, 2012 Author Report Share Posted April 15, 2012 Hehe Bjørn det var dumt. Ja vi måtte virkelig stå på. Det gikk med 80 liter røre fra torsdag til søndag. Aner ikke hvor mange plater vi pressa, men stekinga gikk nesten uavbrutt hver dag. Litt sånn på slutten av dagene gikk vi tomme. Takker til Svenna, Rage og aller andre kjente og ukjente som tok turen innom. Utrolig gøy å treffe folk også live PS her er fasiten av "Tipp vekta!" http://hkd.co/HIst6o Neste år - blir det enda råere! Hilsen alle oss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael NJ Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Da bommet jeg med 404,25 gram, sånn kan det gå. Vafflene dere hadde var gode regner med at dere stiller opp med 80 liter ++ vaffelrøre neste år også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 (edited) Takk for god vaffel når blodsukkeret var på sitt laveste. Kom hjem med 3,95 kilo med 10-15cm jigger så helt bortkastet var det ikke Edited April 15, 2012 by Rage Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjernsmoing Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Takk for god vaffel når blodsukkeret var på sitt laveste. Kom hjem med 3,95 kilo med 10-15cm jigger så helt bortkastet var det ikke Hvor fant du de?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Hvor fant du de?? "Konkursbokassen" til Villmarksbutikken. 20kr pakka for Storm Wildeye jigger i 12-15cm. Tok alle jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mag Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Etter det jeg hørte når vi møttes trengte du sikkert alle sammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Har en hel Ikea-kasse med Sandeels i alle former og farger etter et opphørssalg ifjor.. trenger nok disse også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjernsmoing Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 "Konkursbokassen" til Villmarksbutikken. 20kr pakka for Storm Wildeye jigger i 12-15cm. Tok alle jeg. derfor jeg ikke fant de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts