Gå til innhold
Fiskersiden

Anbefalt fiskeblad jeg kan abonnere på


Recommended Posts

Er også saltvannsfisker og bestillte også AOF for nokre dager siden. Har vel intrykket av det først og fremst er ferskvannsfiske/laks/ørret som er fokuset til bladet ? men men det er vel det beste alternativet og tross alt bedre enn ingenting :)

Det er mye ferskvann og fettfinne i AoF. Men som saltvannsfisker i NORGE finner jeg ingen bedre alternativer enn AoF. De svenske bladene har sporadiske gode (og svært gode) artikler om havfiske men det er lenge mellom de. Er det sjøørret fiske som er interessen, kan de danske bladene et bra alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genial nettside. har selv gått på en smell i Danmark. Kjøpte det jeg trodde var en fiskebok som omhandlet saltvannsfiske. Først når jeg kom hjem fant jeg ut at denne boken var rettet mot abbor og gjeddefiske om jeg ikke husker helt feil. Kunne kanskje vært en ide å bla i boka. Husker ikke helt hva den het, men tittelen kunne definitivt mistolkes noe jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett lite tips - Din lokale Narvesen-kiosk er ikke uvillige til å ta inn spesielle blader "fast" i sitt lsortiment hvis det er etterspørsel.

Man må konkret spørre om det lar seg gjøre (de har en svææææær bladkatalog å velge fra) og aktivere en bestilling.

Jeg mener at det som betinger at bladet fortsatt skal være i salg etter at det er tatt inn er at det ikke to utgivelser på rad er nullsalg på bladet. (Da tror jeg det faller ut automatisk)

Dette bare som ett alternativ til abbonnement - om ikke det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.