Gå til innhold
Fiskersiden

Holmestrand lørdag 29 sept ledig plasser


potbelly
 Share

Recommended Posts

:) Om det er noen som har lyst til å være med som gjestefisker så har vi noen ledige plasser på lørdag den 29 sept. 5 timers fiske 400.- pr snute. Ren kosetur. Ta kontakt på mail lars@bergdahl.no for påmelding eller send en melding til meg på bjoern.b@rotnes.no for spørsmål.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke klart å trippelbooke helgen hadde jeg blitt med. Spennende plass å fiske, og hvis man går inn for det er det gode sjanser for både småflekket rødhai, kloskate og andre rariterer :)

:) Det er det, og det er det og en mulighet på når det er slike turer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går opp og ned. Bra fiske i Drøbak i det siste og dårlig i holmestrand. utrolig mye makrell. Godt mulig den presse unna anne fisk når det er så mye av den..

Vi var fire stk som fiska noen timer, fra land, i Sandebukta i dag. En fisk og ingen aktivitet i overflata. Endel båter utpå og tror heller ikke det ble stort på dem.

Ingen tilfeldighet at det er så dårlig.

Friluftsfjorden!

Tror meldingsboksen din er full Sarepta. Fikk i vertfall ikke sendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det tar seg opp til 3 nov :)

:) Det håper jeg og. Det er tydeligvis motsatt fra sist år. Bra i Drøbak nå med fine fangster med sei over 7kilo om dagen...

Det har vært ekstreme mengder med makrell i det siste og ikke umulig den fortrenger annen pelagisk fisk..

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.