Lystfisker´n Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Imponerende håndverk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atomichaggis Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Nice! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eivind T Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Meget i sløyd! Du er streng. Jeg ville gitt S. Utrolig flott arbeid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordmøring Posted December 11, 2012 Author Report Share Posted December 11, 2012 (edited) Takk alle sammen! Blir nesten ydmyk når man nærmest blir utnevn til både kunstner og magiker @piscator Helt enig i at det er bruksegenskapene som er det som skal stå i første rekke. Pynt er pynt uassett hvor bra eller dårlig den er. @Ølgylt Det er ikke så vanskelig som det ser ut. Bare å prøve. Gudebrod er et merke mange stangbyggere har et religiøst forhold til. Nylon i tykkelse A er tråden til alle surringer (etter min mening). Edited December 11, 2012 by nordmøring Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidsen Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Du verden - det var surringene sine.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Nice! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMS Posted December 14, 2012 Report Share Posted December 14, 2012 Genialt. Genialitet er å tenke eller gjøre noe de aller, aller fleste aldri ville ha trodd var mulig, eller noen gang kunne ha tenkt på selv. Genialt! Som ingeniør er dette bare å ta av seg hatten. VAKKERT! +1 til Gamle-Larsen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florø`en Posted December 14, 2012 Report Share Posted December 14, 2012 Genialt. Genialitet er å tenke eller gjøre noe de aller, aller fleste aldri ville ha trodd var mulig, eller noen gang kunne ha tenkt på selv. Genialt! +1 til Gamle-Larsen! gamle larsen , nå må ikke dere bakke opp han der snotta bror min. He he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts