Gå til innhold
Fiskersiden

Tjene til livets opphold


Audun
 Share

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Finnes ikke denne tråden i fra før, eller var det i det gamle forumet?

Anyway...

Jobber i bank med nettbanksupport på andre året nå etter å ha vært 8 år på valuta oppgjør.

(feirer 10 års jubileum i samme bank i desember i år)

[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av MP

Student og fremtidig kiropraktor! Nå drar jeg tida ut med å jobbe i utstyrsbutikk..

Kiropraktor sier du? Vel, trenger du en rygg å trene på så har jeg en her! Har en gammel prolaps, lumbago og endel strekk og så videre. Var hos kiropraktor og ble knekt opp i stad, samt løst opp litt på ene skuldra. Ikke alltid like behagelig, men med vondt skal vondt fordrives....

Løste opp med en joggetur rundt Østensjøvannet nettopp. Fint og kupert rundt vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker, men jeg tror jeg er ansatt i noe som heter "lånekassen", for jeg får lønn derfra en gang i måneden... Det er ikke mye, men jeg har jo aldri vært der, så hva kan en vente?

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Kiropraktor sier du? Vel, trenger du en rygg å trene på så har jeg en her! Har en gammel prolaps, lumbago og endel strekk og så videre. Var hos kiropraktor og ble knekt opp i stad, samt løst opp litt på ene skuldra. Ikke alltid like behagelig, men med vondt skal vondt fordrives....

Løste opp med en joggetur rundt Østensjøvannet nettopp. Fint og kupert rundt vannet.

Hehe, Ozzy? Klin til å lag reality-serie Bekkevold. Trur jeg kunne blitt farlig bra[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.