Gå til innhold
Fiskersiden

Hva i alle dager skjedde egentilg her?


Fisk og rask
 Share

Recommended Posts

Skal ikke gjøre det til noen vane å blogg-spamme på FS, men denne comboen her må jo være en eller annen rekord? Eller har Akerselva enda sykere ting å by på? http://fiskogrask.blogspot.no/2013/02/hva-i-alle-dagen-skjedde-egentlig-her.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen parykk? Skuffende..

Bruker ikke partykk på landet. Her er det hentesveis som er tingen!

Tja, det burde jo hengt en fisk på stanga og.

Storfiskeren har vel fått noe sånt som 25 fisk, så nå forlanger du mye her. Men han har fire havmus, hvorav to over 2 kilo, samt havål :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm nå fristet det litt å poste bildet av den party-løsningen som møtte meg i fjæra i Trondheim den gangen. Stikkord: Dildo-on-a-stick, rester av en fiskestang og noe sløyd torsk..

Spørs om jeg kanskje må droppe bildet av hensyn til eventuelle sarte/yngre lesere. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mente jeg vel egentlig at det skulle henge fisk på stanga som ble fisket opp.

Og aller helst en feilkroket beryx.

Hmmm nå fristet det litt å poste bildet av den party-løsningen som møtte meg i fjæra i Trondheim den gangen. Stikkord: Dildo-on-a-stick, rester av en fiskestang og noe sløyd torsk..

Spørs om jeg kanskje må droppe bildet av hensyn til eventuelle sarte/yngre lesere. :D

Synes ikke du skal droppe det. Dette kan bli en koselig tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm nå fristet det litt å poste bildet av den party-løsningen som møtte meg i fjæra i Trondheim den gangen. Stikkord: Dildo-on-a-stick, rester av en fiskestang og noe sløyd torsk..

Spørs om jeg kanskje må droppe bildet av hensyn til eventuelle sarte/yngre lesere. :D

Har sett dette før. Det skjer gjerne når et opptaksrituale i frimurerlosjen tar litt av :lolu:

@Fisk og Rask. Kan du fortelle om den tok nær bunnen eller mer i overflaten der du fisket

Endret av Afre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er nok et klassisk eksempel på pelagisk lesebrille, tatt under innsveiving av den bunnkjære stang/snelle-comboen. Duggmark og rekespray gjør nok susen, om du ikke har en Kongepilk tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.