Gå til innhold
Fiskersiden

Håkjerring til salgs. Fersk..


 Share

Recommended Posts

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Svar-hai-til-salgs-pa-Fisketorget-2871557.html

- De ringte og spurte om de skulle slippe den ut eller om vi ville ha den. Jeg tenkte dette var en spennende sjanse. Vi har jo aldri partert noe slikt, sier Arnfinn Djupastein.

Jaja.. den blir jo sikkert solgt og kjem på middagsbord rundt omkring... eller? :cigar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser slik blir jeg mint på at jeg er opprinnelig spansk, og temperamentet i blodet viser seg. Jeg blir sinna !! og det skjer sjeldent...

Skule og med glede ha betalt selv det handleren betalte for å sette haien fri !! Ignoranter !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere lest artikkelen?

Håkjerringen var død da den ble tatt opp med garn utenfor Øygarden. Jeg fikk telefon fra fiskeren ombord før han dro til fiskemottaket i Bøvågen på Radøy. Jeg tok en sjans da jeg sa ja til å ta i mot fisken. Jeg hadde håpet vi kunne selge den, for vi synes det er viktig å utnytte bifangst av uvanlige fiskeslag i stedet for at den blir kastet uti, sier Djukastein.

Jeg ser ikke problemet :) Hadde de kunnet unngå å fange haien så hadde jo det vært best. Men når den taes som bifangst og allerede er død, så må det vel være greit at vokse og barn får sett litt på denne sjeldne skapningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere lest artikkelen?

Jeg ser ikke problemet :) Hadde de kunnet unngå å fange haien så hadde jo det vært best. Men når den taes som bifangst og allerede er død, så må det vel være greit at vokse og barn får sett litt på denne sjeldne skapningen.

At den var død er noe som er editert inn i artikkelen i etterkant. Det sto jaffal ikke der når jeg leste artikkelen til 14-kaffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den var død er noe som er editert inn i artikkelen i etterkant. Det sto jaffal ikke der når jeg leste artikkelen til 14-kaffen.

Jepp, artikkelen har blitt oppdatert i ettertid. Og når ordbruken var "slippe den ut", så gjekk eg ut i frå den levde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.