Gå til innhold
Fiskersiden

Trenger krabbe-jigger og oversikt over norske leverandører på nett:)


scampern
 Share

Recommended Posts

Hei dere,

Så for en liten stund tilbake en nettside med ganske rimelige sluker, og denne hadde også krabbe-jigger til å fiske torsk med.


Har prøvd å finne denne nettsiden igjen og mitt søk har vært fånyttes.


Jeg har vært innom:

skittfiske

fisketid

komplettfritid

jaktogfritid

Hvilke andre leverandører har vi? La merke til slukene og pakkene med mer enn en sluk ikke var spesielt dyre, og at de hadde krabbe-jigger til salgs, noe jeg gjerne vil prøve!

Etter å ha sett torsk full av småkrabber og kreps er dette noe som frister å kaste med fra land.

Er det noen som har noen alternativer av sider jeg kan lete etter sluker på og/eller har en link til en side som selger krabbe-jigger (jeg har funnet storm sine, ikke de jeg tenkte på i første omgang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er storm sin :)

Det er dessverre ikke de jeg tenkte på, kan godt være jeg ender opp med de, hvis ikke jeg finner noen andre.

Siden jeg var innom hadde både krabbe-jigger og rimelige jigger og sluker ellers. Virket som et bra sted og bestille et lite "lass" med sluker før sommeren begynner, men kan dessverre ikke finne den siden igjen.

Viktig å notere seg ned hvis man ser noe bra! arg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ble noe dyrt med 60 spenn for ei lita krabbe men skal gjøre et forsøk likevel når feriepengene kommer. Ellers fant jeg dette:

http://www.jamas.no/?wpsc-product=kunstig-agn-krabbe-med-krok-70

Dette var nok den krabbekroken jeg fant første gang som jeg gjerne ville finne igjen.

Kun 8 kr per stykk, men med frakt må jeg ut med 110 kr for 5 kroker, noe som er veldig rimelig.

Noen som har erfaringer med denne butikken eller kan gi en vurdering av krabbene i bildet?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.