Gå til innhold
Fiskersiden

fiske i krokelvdalen


Steffen Erbe
 Share

Recommended Posts

hi

er noen her som har erfaringer om det er fisk i nakkevatnet, storelvvatnan eller trollvatnet?

det er ferskvann og ganske nær til oldervik, og er kanskje noen som går de neste dage å prøve å fiske noen av denne plasser?

beklager min norsk, men jeg er tysk og lære fortsatt å snakke/skrive på norsk.

Bra skrevet det :) Jeg er ikke kjent i området.

Endret av krishau2803
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om der er fisk, men jeg vil gjerne prøve å fange noe :) til nå har jeg bare lit erfaring med sei og torsk. jeg vil gjerne prøve noen andre arter å fange, kanskje jeg vil låne båten fra min nabo og prøve å kjøre lit ut i grøtsundet. det beginner å være kjedelig å fange bare småsei og små torsk fra land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi

er noen her som har erfaringer om det er fisk i nakkevatnet, storelvvatnan eller trollvatnet?

det er ferskvann og ganske nær til oldervik, og er kanskje noen som går de neste dage å prøve å fiske noen av denne plasser?

beklager min norsk, men jeg er tysk og lære fortsatt å snakke/skrive på norsk.

Kan være vrient å få fisk på Nakkevatnet, men det er stor fisk her (da tenker jeg på Nakkevatnet i Nakkedalen mellom Breivikeidet og Sjursnes, ikke det ved Oldervika). Trollvatnet har røye og det bør være enkelt å få steikfisk. Har aldri fisket i Storelvvatnan, men det ser ulendt ut å komme seg dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

prøvde igår å komme til nakkevatnet, men det er masse klatring :( sikkert mye mer klatring for å komme til storelvvatnan.

@obbien: du snakker om trollvatnet her nær oldervik, eller denne i nordland?

Ja, nær Oldervik, du går som regel fra Snarbyeidet, forbi Trollvassbu og opp en slak stigning gjennom Trolldalen til Trollvatnet.

Trollvannet skal det visstnok være stor røye(?) i i følge rykter..hørt snakk om røye opp i 3 kg som e tatt der..

Det stemmer. Men de store er lunefulle og vanskelige å få.

Endret av obbien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.