Gå til innhold
Fiskersiden

Oddmund skulle fiske juletorsk- men fekk 18 haiar i garnet


halvorhg
 Share

Recommended Posts

Om han har satt garn i området i et halvt århundre, og de aldri har dukket opp før er det vel kanskje litt spesielt. Men at hågjel finnes på 10-20 meters dyp til tider er ingen nyhet. Det var vel Tommy her på forumet som så en hågjel på under en meters dyp for en ukes tid siden.

Det at han drepte fisken var vel sikkert fordi han der og da tenkte at de skulle spises.

Jeg stusser mer over det "eksperten" i saken sa..; Hågjelen lever vanlegvis nært havbotnen og finst sjeldan grunnare enn 100 meter.

Sjelden og sjelden fru blom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig lurer meg mer på hvorfor han var nødt til å drepe alle sammen..................

Er vel stort sett det med mange hobbyfiskere at hvis fisken er over båtripa skal den kakkes...

Om han har satt garn i området i et halvt århundre, og de aldri har dukket opp før er det vel kanskje litt spesielt. Men at hågjel finnes på 10-20 meters dyp til tider er ingen nyhet. Det var vel Tommy her på forumet som så en hågjel på under en meters dyp for en ukes tid siden.

Det at han drepte fisken var vel sikkert fordi han der og da tenkte at de skulle spises.

Jeg stusser mer over det "eksperten" i saken sa..; Hågjelen lever vanlegvis nært havbotnen og finst sjeldan grunnare enn 100 meter.

Sjelden og sjelden fru blom....

Var det med eksperten jeg ble litt forundret over også... Mistenker at et flertall av disse ekspertene som uttaler seg i media om både løst og fast henter mye av uttalelsene sine fra wikipedia og lignende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.