Gå til innhold
Fiskersiden

Fladen - noen erfaringer?


Helge C Norvang
 Share

Recommended Posts

Hei,

På Norby kjøpesenter i Sverige så åpnet det for en liten stund siden ny fiskebutikk, Fladen. De har jo da bare Fladen-produserte produkter.

Jeg har aldri hørt om dette merket før, så jeg lurer litt på om det er noe bra...? Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et svensk så vidt jeg vet. Ikke mye erfaring med det annet enn at jeg hadde en filetkniv jeg brukte lenge som var fra Fladen. Ser merket sjeldent i Norge, men jeg tror Spar Kjøp selger eller solgte Fladen-produkter.

Endret av Schizo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handla en del Fladen produkter.. Fladen er et skikkelig billigmerke og produktene bærer preg av det.. De har mye som funker udmerket til sitt bruk, men kvaliteten er ofte så som så... Det virker som om det like gjerne kunne stå Biltema som Fladen på forpakningen.

(Jeg liker Biltema)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en fladen baitrunner snelle på ebay for 2-3 år siden, denne kjøpte eg som utlånssnelle og har ikke brukt den mye selv.

Den bærer preg av dårlig kvalitet, og eg betalte ikke mer enn 50-60 kroner for den på ebay, så eg hadde ikke store forventingene til snellen og kvaliteten, men den har faktisk levert betraktelig bedre enn forventet. Den lever ennå og gjør jobben. En del slark i sveiv er det, men null problemer med å låne vekk denne med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ofte hva man betaler for. Fladen har vel også brukbart utstyr i noen klasser. De er dog veldig gode på livredningsutstyr. Har ikke brukt veldig mye fra dem, med unntak av en del fortomsmateriale som har vært bra, noen crossline svivler og vanlige svivler. Men det stammer vel fra plassene hvor andre også setter sin egen logo på produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fladen er som veldig mye annet i disse dager

Kinavare med logoen til den som selger det. Karbonstengene er lett, stiv og sprø, men sterk. Og knekker uten forvarsel ved god bøy. , men båtfiskestengene tåler juling. Utseende på maxximus serien ser jo veldig bra ut.

For og unngå de kjipeste produktene, test før du kjøper. ( om mulig) Mange produkter er helt knall.

Endret av stranger79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.